Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT

22 Lut 2016 21:23 1530 15
  • Poziom 9  
    Witam.

Mam problem z połączeniem WiFi urządzenia z Smart TV BOX Quad Core BT który kupiłem nowy na aukcji allegro, mianowicie mimo iż urządzenie jest połączone z siecią bezprzewodową, jakość łącza jest doskonała to strony nie ładują się, jest tylko początek paska ładowania i nic więcej.

Dodam, że urządzenie jest na androidzie i łączy się routerem z sieci kablowej.

Z góry dziękuję za sugestie i diagnozę problemu.
  • Poziom 19  
    Upewniłeś się, czy konfiguracja IP i DNS jest prawidłowa? Inne urządzenia podłączone do tej sieci WiFi mają ręcznie przypisane IP/DNS czy wszystkim zajmuje się serwer DHCP na routerze?
  • Poziom 9  
    oshii jestem kompletnym laikiem w tym temacie czy mógł byś mi napisać w jaki sposób wykonać wymienione przez Ciebie czynności ?
  • Poziom 27  
    Podaj konfigurację sieci w TV box'ie (w ustawieniach będzie)

Dodano po 3 [minuty]:

Musisz sprawdzić czy konfiguracja sieci wifi w box'ie pokrywa się z konfiguracją sieci na komputerze czy tam smartfonie, powinna się tylko różnić ostatnią liczbą adresu IP. Sprawdź i tu pokaż.
  • Poziom 9  
    Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT

Tak wygląda to o co prosiłeś

Dodano po 3 [minuty]:

Na smartofnie w którym WiFi działa wygląda to następująco:

Adres Ip 192.168.0.8

Maska Podsieci: 255.255.255.224

Brama domyślna: 192.168.0.1

Serwer DNS: 89.231.1.206
  • Poziom 19  
    Przytrzymaj dłużej lewym klawiszem (albo kliknij prawym - nie wiem, nie bawiłem się myszką w androidzie) na sieci Multimedia powinny ci wyskoczyć dwie opcje:
    Zapomnij sieć
    Modyfikuj sieć