Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT

22 Lut 2016 21:23 1530 15
  • Poziom 9  
    Witam.

    Mam problem z połączeniem WiFi urządzenia z Smart TV BOX Quad Core BT który kupiłem nowy na aukcji allegro, mianowicie mimo iż urządzenie jest połączone z siecią bezprzewodową, jakość łącza jest doskonała to strony nie ładują się, jest tylko początek paska ładowania i nic więcej.

    Dodam, że urządzenie jest na androidzie i łączy się routerem z sieci kablowej.

    Z góry dziękuję za sugestie i diagnozę problemu.
  • Poziom 19  
    Upewniłeś się, czy konfiguracja IP i DNS jest prawidłowa? Inne urządzenia podłączone do tej sieci WiFi mają ręcznie przypisane IP/DNS czy wszystkim zajmuje się serwer DHCP na routerze?
  • Poziom 9  
    oshii jestem kompletnym laikiem w tym temacie czy mógł byś mi napisać w jaki sposób wykonać wymienione przez Ciebie czynności ?
  • Poziom 27  
    Podaj konfigurację sieci w TV box'ie (w ustawieniach będzie)

    Dodano po 3 [minuty]:

    Musisz sprawdzić czy konfiguracja sieci wifi w box'ie pokrywa się z konfiguracją sieci na komputerze czy tam smartfonie, powinna się tylko różnić ostatnią liczbą adresu IP. Sprawdź i tu pokaż.
  • Poziom 9  
    Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT

    Tak wygląda to o co prosiłeś

    Dodano po 3 [minuty]:

    Na smartofnie w którym WiFi działa wygląda to następująco:

    Adres Ip 192.168.0.8

    Maska Podsieci: 255.255.255.224

    Brama domyślna: 192.168.0.1

    Serwer DNS: 89.231.1.206
  • Poziom 19  
    Przytrzymaj dłużej lewym klawiszem (albo kliknij prawym - nie wiem, nie bawiłem się myszką w androidzie) na sieci Multimedia powinny ci wyskoczyć dwie opcje:
    Zapomnij sieć
    Modyfikuj sieć
    Wybierz modyfikuj -> Zaznacz "opcje zaawansowane" i podaj jaka tam się pojawiła konfiguracja.

    Generalnie powinno to wszystko działać automatycznie chyba, że ktoś (znajomy/rodzina?) ci grzebał w routerze i zmieniał ustawienia domyślne.

    Zobacz, czy wpisując ręcznie to co poniżej uda ci się połączyć:
    Ustawienia proxy brak
    Ustawienia IP: Statyczny
    Adres IP 192.168.0.7
    Brama: 192.168.0.1
    Długość przedrostka sieci: 27 lub Maska sieci 255.255.255.224
    DNS1 8.8.8.8
  • Poziom 9  
    Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT Połącznie WiFi ze Smart TV BOX Quad Core BT

    Zrobiłem jak napisałeś natomiast problem nadal występuje :( jakie pomysły dalej ? Jest jeszcze oprócz tego co napisałeś DNS2 nie wiem czy to ma znaczenie ?
  • Poziom 19  
    Zresetowałeś połączenie (rozłączyłeś się z siecią i połączyłeś ponownie)?
  • Poziom 9  
    tak, oprócz tego wyłączyłem i włączyłem urządzenie i próbowałem zapomnieć sieć i połączyć od nowa wpisując dane ręcznie o których pisałeś i nadal to samo ;/
  • Poziom 9  
    Wyłączyłem bluetootha i nadal bez zmian
  • Poziom 27  
    Wyłącz wifi i zobacz czy po kablu będzie działać.
  • Poziom 9  
    nie mam niestety takiej możliwości, ktoś ma jeszcze inny pomysł ?
  • Poziom 19  
    Szczerze mówiąc na twoim miejscu zabrałbym ten sprzęt do znajomego i spróbował w innej sieci. Jak będzie działać to będziemy dalej kombinować co u ciebie trzeba poprawić w konfiguracji. Jak u znajomego się nie uda i w instrukcji nie znajdujesz żadnych wskazówek - kontakt ze sprzedającym i w ostateczności reklamacja.
  • Poziom 9  
    ok spróbowałem na innym WiFi na hot spocie z Ipada i działało. Ale Ipad musiał być stosunkowo blisko (około 4 metrów od urządzenia).

    Dodano po 4 [godziny] 11 [minuty]:

    Panowie co dalej z tym ustrojstwem ?
  • Poziom 9  
    Ma ktos jeszcze jakis pomysl ?