Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NP550P5C T02PL - Nie kręci się sprawy wentylator. Podłączenie pod USB.

22 Lut 2016 21:35 1125 2
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich.
    Na początku zaznaczę, że przewaliłem pół internetu ale nie spotkałem takiego przypadku jak mój ani też odpowiedzi na pytania które chciałbym zadać (jestem przy okazji laikiem jeśli chodzi o elektronikę, więc proszę o wyrozumiałość).