Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer zawiesza sie po włączeniu

22 Lut 2016 22:07 786 9
  • Poziom 4  
    Dzień dobry. Mam problem otóż po włączeniu komputer zawiesza się na ekranie startowym i przez kilka minut nie da się nic zrobić. Po czym wyskakuje błąd że nie można uruchomić antywirusa (avast) i catalyst control center to chyba coś od karty graficznej ale nie wiem bo jestem laikiem komputerowym.
    Procesor intel core i5 4460 3.20GHz
    Karta Graficzna Ati Radeon r9 200 series
    Zasilacz radix VI 650W

Proszę o szybką pomoc!

• Poziom 9  
    Witaj,

a czy w trybie awaryjnym uruchamia się normalnie? Jak nie wiesz jak się tam dostać, to przy starcie komputera (po zliczeniu RAM) wciskaj kilkakrotnie klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny. Daj znać, to będziemy myśleć dalej...
  • Poziom 24  
    Podaj jeszcze model płyty głównej i dysku. Jakieś objawy przed tym były? Jakiekolwiek z komputerem, wychodzenie z programów, gier? Restartował się komputer?
  • Poziom 4  
    W trybie awaryjnym także zacina się na początku a potem
    Jest dobrze. A model płyty głównej i dysku zaraz podam.

Dodano po 2 [minuty]:

Wcześniej nie było objawów wszystko śmigalo aż miło. Tylko ostatnio jakiś tydzień temu wyskoczył jakiś błąd systemu ale samo się naprawilo.
  • Poziom 24  
    Dla świętego spokoju mógłbyś pomierzyć temperatury OCCT.
    Z czym to był związany błąd? Z jakimś programem, systemem czy bad sektor?
  • Poziom 4  
    A jak pomierzyć te temperatury?

Dodano po 45 [sekundy]:

A jeśli mógłbym wiedzieć co w takich sytuacjach może być przyczyną?

Dodano po 6 [minuty]:

Błąd był związany o ile dobrze pamiętam to z systemem.
  • Poziom 43