Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kosiarka b&s quantum xts 60 gaśnie po rozgrzaniu- odpowietrznik paliwa?

23 Lut 2016 21:57 2256 4
  • Poziom 2  
    Mam następujący problem:
    Kosiarka na rozgrzanym silniku czasami gaśnie, innym razem nierówno pracuje.
    Przeglądałem podobne tematy i podjąłem następujące kroki. Wymiana filtra powietrza, oleju, świecy, uszczelki gaźnika (była uszkodzona)
    wyczyszczenie dyszy w gaźniku.
    Nie wiem natomiast jak działa odpowietrzenie zbiornika paliwa?
    Nie ma w tym korku żadnej "dziurki" jak to działa?
    Po wewnętrznej stronie zbiornika paliwa jest rurka którą czasem podczas nalewania paliwa wydostają się bąbelki.
    korek w załączniku
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu nowego filtra paliwa pomogło.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Korek możesz sprawdzić przez uruchomienie kosiarki bez korka. Jak nie zgaśnie to znaczy że coś jednak nie tak z tym korkiem. Nie wiem jak działa to odpowietrzenie u mnie jest mała dziurka z tego co pamiętam tylko że mam dużo starszy rok produkcji silnika.
  • Poziom 2  
    Iskra jest. Przedmucham jeszcze raz tą dyszę.
    Nie wiem właśnie jak ma działać to odpowietrzenie. Czasami jest tak że skoszę 400m trawnika i nie zgaśnie, innym razem np. dzieje się tak że strzeli ze dwa razy i po pewnej chwili gaśnie. W tym czasie wysypię trawę z kosza szarpnę i nic, podpompuję trochę paliwa szarpnę i odpali.
  • Poziom 40  
    Może zawieszać się pływak.
    Może być problem z dochodzeniem paliwa sprawdził bym wężyk a jak by mi się nudziło to bym jeszcze zbiornik zdemontował i przepłukał może tam jakiś paproch lata i przytyka.
    Można po prostu zdjąć wężyk paliwowy przy gaźniku i sprawdzić czy swobodnie leci.

    Natomiast uwaga miałem kosiarkę której lakier był bardzo nieodporny na paliwo i jak powąchał benzynę to się zaczynał łuszczyć.

    Test na odpowietrzenie tak jak kolega wyżej dla bezpieczeństwa można nałożyć na wlew jakąś szmatkę i zacisnąć gumką aptekarską tak żeby paprochy nie naleciały wiadomo jak to przy koszeniu..
    Kolejna rzecz to możesz sprawdzić czy jest różnica w tym jak się zachowuje pompka do zalewania.

    Możliwe też ze cewka jak się zagrzeje robi psikusy.
    Czy silnik po zatrzymaniu swobodnie się obraca?
    Czy po ponownym odpaleniu kopci jakoś bardziej?