Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 Cabrio 2003 3.0 5v - Multitronic 01J Nieprawidłowe działanie

24 Lut 2016 21:59 1860 17
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Kolego przerabiałem podobny temat tylko w A6 c6 skrzynia na zimnym nie ruszała po rozgrzaniu jak ruszyła to jechała normalnie skrzyniaże stwierdzili winny sterownik sterownik wymieniany niby ktoś go przekodowywał kombinowania było niestety z zadnym innym sterownikiem to nie działało podobno ale to tylko podobno dopiero zmiana sterownika silnika i skrzyni z jednego auta pomogła nie wiem czy to prawda auto zostało sprzedane wiec może cos VW nakombinował
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 22  
    To może głupie ale może nie prubowałeś może jakiś inny komp do diagnozy może uszkodzenie lub bład testera miałem kiedyś KTS pokazywał bóg wie co a inny rozjaśnił sprawe
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    a po odpięciu sterownika skrzyni sypie błędy ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Odnośnie tych podciśnień, słyszałem że mają duży związek z pracą skrzyni biegów(?)
    Na przykładzie passata B5 fl 2005r.

    Może tutaj jest jakiś problem skoro jest jakaś zmiana?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    A zestyk w momencie wpięcia jest cały czas zwarty czy rozwarty ?

    Edit, ew. sama dźwignia ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    chodzi o to czy przekaźnik w momencie gdy go wypniesz się rozwiera ? Bo gdyby nie to mógł byś spróbować zewrzeć go na stałe i zobaczyć czy wbija.
  • Moderator Samochody
    Falubaz1 napisał:
    Niby ten zawór występuje tylko przy multitronie ?? Odpięcie go czy czujnika ciśnienia nic nie zmienia. Testu w nastawach podstawowych pompa nie chce przejść.


    Tak nie twierdzę, i nie jest to moja opinia odnośnie tych podciśnień.
    Ale słyszałem o jakimś problemie właśnie z nimi przy tej skrzyni.

    A i raz miałem jeszcze problem z taką skrzynią ale był ewidentnie problem bo tryb awaryjny i zablokowana na 4 biegu.
    Zmiana z P na R czy D powodowała szarpanie.

    Wtedy winny był sterownik który zreanimowalem w 5 minut na stole.
    Może też tak spróbuj?

    Edit, zapomniałem że sterownik wrzuciłeś drugi.

    Jakaś historia samochodu jest ? Wystąpienia problemu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Melduj co i jak, a jak nie to spróbuj przyglądnąć się dźwigni.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Hm, a może obciążenie silnika jest za duże i nie zapinana następnego biegu?
    Mam na myśli skalkulowane obciążenie a nie właściwe rzecz jasna.
    Może nie w skrzyni i sterownik problem a zupełnie gdzie indziej.

    Prędkość samochodu, etc ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Przy silniku BBJ powinna być skrzynia o oznaczeniu GHR o przełożeniu 43/9 (większość multitroników tak ma, są jeszcze 41/8). Moduł sterujący przy GHR ma oznaczenie f8E0910155 i to jest bardzo istotne. Jeżeli ma inne oznaczenie należy go przeprogramować.