Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera cofania - Kompatybilność

Bambek 26 Lut 2016 11:04 684 2
  • #1 26 Lut 2016 11:04
    Bambek
    Poziom 13  

Witam.
    Przymierzam się do zakupu zestawu kamera cofania plus lusterko wsteczne z ekranem LCD. Na dwóch różnych aukcjach można powiedzieć skompletowałem dwa interesujące mnie przedmioty, ale pojawiła się wątpliwość. Kamera obsługuje system NTSC a lusterko system PAL.
    Pytanie czy to będzie ze sobą współpracować, słabo współpracować czy nie współpracować? Jak to jest z tymi systemami podpowiedzcie mi proszę, bo nie znam się na tym nic a nic.
    Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
    Załączam zdjęcia tych konkretnych przedmiotów.

0 2
  • #2 26 Lut 2016 13:11
    Marian B
    Poziom 34  

Montaż monitora w lusterku to niezbyt dobry pomysł. Najlepiej sprawdza się monitor zamontowany na środku pulpitu, mniej więcej na wysokości lusterek bocznych. Jest wtedy bardzo mało "błądzenia" wzrokiem, bo tak naprawdę lusterka boczne są najważniejsze przy cofaniu. Widzi się (prawie) jednocześnie monitor i prawe lusterko. Sprawdzałem różne miejsca zamontowania monitora, najlepiej sprawdzilo się tak jak tu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=12920429#12920429

0
  • #3 26 Lut 2016 14:46
    Bambek
    Poziom 13  

Witam.
    Znam temat i z ciekawością przeczytałem cały watek ale nie bardzo mam czas na takie mody, nie kwestionując w najmniejszym stopniu zalet czysto technicznych Pana rozwiązania to jednak wolał bym coś bardziej dyskretnego. Znajomy ma w lusterku w kia soul i takie coś mi wystarczy, dla mnie ma to być tylko jako swego rodzaju pomoc przy manewrach.
    P.S. Montaż też jest przewidziany w OI, chciałbym jednocześnie pogratulować staranności i pomysłu bo wg. mnie octavia ma mało przyjazny modyfikacjom układ deski.
    Także moje pytanie współpracy NTSC i PAL ciągle aktualne.