Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Re: Licznik NP73E.1-9-2 Jak to liczy?

lgurbiel 11 May 2016 10:28 25626 175
    Jan_Werbinski
    Level 33  
    O właśnie coś takiego, ale najlepiej na trzy wyjścia. Chociaż na dwa też się nadaje. Przełączenie między fazą "wszysko na jednej", a normalną.
    snaffie
    Level 13  
    @Jan_Werbinski przewód neutralny z trzech falowników może być podpięty pod jeden zacisk, np. numer 7. Do całkowitego rozłączania obwodu falownika od sieci powinieneś mieć wyłącznik 2 polowy 0-1 zamontowany zaraz za falownikiem po stronie AC. Dlatego też nie ma potrzeby dublować funkcjonalności.
    Jack3030
    Level 15  
    Nie jestem elektrykiem więc z góry sorry za może głupie pytanie, ale czy można podłączyć inwerter 3-fazowy do 2 faz ( tzn 1 fazę pod 2 wyjścia), albo nawet do jednej fazy?
    Jan_Werbinski
    Level 33  
    N i PE z wszystkich falowników będą podpięte do miedzianych listew. Przełączam tylko przewody fazowe. Idealnie by było, gdyby każdy inwerter miał swój przełącznik L1, L2 i L3. Do odłączania mam bezpieczniki nadprądowe w rozdzielni PV.
    To przyda się także podczas przekraczania 253V, bo można będzie wyłączający się inwerter przełączyć na fazę z bojlerem itp.
    Kolejny krok to przekaźniki zamiast przełączników i przełączanie wattrouterem albo przekaźnikiem prądowym na nadmiernie obciążoną fazę.
    snaffie
    Level 13  
    @Jack3030 - nie, nie można.

Jan_Werbinski wrote:
    N i PE z wszystkich falowników będą podpięte do miedzianych listew. Przełączam tylko przewody fazowe.

Więc tym bardziej ten przełącznik się nadaje. No chyba że (o czym piszesz dopiero teraz):
    Jan_Werbinski wrote:
    Idealnie by było, gdyby każdy inwerter miał swój przełącznik L1, L2 i L3. ...