Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hotpoint FK 103 EN P.20 X/HA - Nie da się właczyć

bogdancw 26 Lut 2016 23:32 813 4
  • #1 26 Lut 2016 23:32
    bogdancw
    Poziom 4  

Witam

Niedawno w posiadanym przeze mnie piekarniku Hotpoint Ariston model FK 103 EN P.20 X/HA wystąpiła usterka polegająca na niemożliwości jego włączenia (także po resecie bezpiecznikami) a na panelu miga tylko symbol zegara.
    Żaden z przycisków nie reaguje na dotyk.
    Czy jest jakaś inna możliwość resetu tego piekarnika, ewentualnie co może być do wymiany i z jakim kosztem się wiąże.

Pozdrawiam

0 4
  • #2 26 Lut 2016 23:38
    kuba712357
    Poziom 7  

A jest on na gwarancji ? jak nie, to rozkręć go i posprawdzaj kondensatory, o ile w nim jakieś są, bo w tej dziedzinie jestem Ciemnozielony :/

0
  • #3 27 Lut 2016 21:35
    bogdancw
    Poziom 4  

Niestety , nie jest już na gwarancji. Po otwarciu widać płytkę z elektroniką, nie zauważyłem jakichś śladów przepalenia itp. Może ktoś posiadający taki lub podobny piekarnik Hotpointa miał powyżej opisaną sytuacje i może coś doradzić, jakiś reset serwisowy lub co ewentualnie można dalej sprawdzić?

0
  • #4 12 Kwi 2016 20:36
    kuba712357
    Poziom 7  

bogdancw napisał:
    Niestety , nie jest już na gwarancji. Po otwarciu widać płytkę z elektroniką, nie zauważyłem jakichś śladów przepalenia itp. Może ktoś posiadający taki lub podobny piekarnik Hotpointa miał powyżej opisaną sytuacje i może coś doradzić, jakiś reset serwisowy lub co ewentualnie można dalej sprawdzić?

Oddaj go może do autoryzowanego punktu hotpoint, może tam coś zaradzą :D więcej ci nie mogę pomóc :cry: niestety

0
  • #5 12 Kwi 2016 22:41
    bogdancw
    Poziom 4