Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Arrow Multisolution Day
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie nagłośnienie do mieszkania (ok. 1500zł)

besteoka 28 Lut 2016 19:09 606 6
  • #1 28 Lut 2016 19:09
    besteoka
    Poziom 6  

Witam, mam do dyspozycji pokój o powierzchni 21m2 i chciałbym was zaradzić się co do jakiegoś sprzętu audio. Obecnie nie posiadam kompletnie nic, tzn w starym pokoju stoi komputer stacjonarny z 9 letnimi głośnikami 5.1 creativa jednak przenoszenie tego wszystkiego do salonu mija się z celem i będzie wyglądać komicznie.

Jestem kompletnie zielony w tym temacie, nie jestem pewny czego tak na prawdę potrzebuję i co mój zestaw powinien zawierać (wifi? bluetooth?).

Oczekiwania:
    Przede wszystkim zestaw miałby służyć głównie do słuchania muzyki przy możliwości sterowania go z poziomu smartfonu (głównie z aplikacji Youtube oraz ze zwykłego odtwarzacza). W niedalekiej przyszłości nie wykluczam też zakupu laptopa z którego również w razie potrzeby chciałbym móc odtwarzać dźwięk. Wszystko oczywiście bez konieczności podłączania kabli do urządzeń.
    Naturalnie zależy mi na fajnym czystym brzmieniu.

Jakiej muzyki słucham? Hip Hop, radiowa czyli jakiś pop, house, dance, disco-polo

Budżet 1500zł, aczkolwiek rozważę też propozycje delikatnie wykraczające ponad ustalony budżet.

0 6
  • Arrow Multisolution Day
  • #2 02 Mar 2016 18:10
    besteoka
    Poziom 6  

Co sądzicie o takim zestawie?
    Link

0
  • Arrow Multisolution Day
  • #3 02 Mar 2016 18:27
    intenso
    Poziom 38  

No kolego wysoko mierzysz, przy takim budzecie chcesz jeszcze sterowanie z poziomu smartfona.

0
  • #4 02 Mar 2016 23:18
    besteoka
    Poziom 6