Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung I8260 - nie można włączyć WiFi

01 Mar 2016 14:04 951 8
  • Poziom 7  
    Mam problem z telefonem: nie mogę włączyć WiFi. chce włączyć a za chwilę samo się wyłącza.
  • Poziom 15  
    Poczyniłeś cokolwiek zeby samemu to naprawic? Wyszukiwarka nie gryzie. Na poczatek hard reset.
  • Poziom 7  
    tak probowalem, przywracalem ustawienie fabryczne pare razy i nie pomoglo
  • Poziom 15  
    To pobierz i wgraj mu nowego softa zatem. Mialem ostatnio samsunga s5230 (chyba) i ktos mu tak namieszal w sofcie,ze reset ustawien z recovery nie pomagal (bootloop) . Wgralem softa i ruszyl.
  • Poziom 7  
    nie wygrywalem nigdy softa ;/
  • Poziom 15  
    Skoro nie umiesz wykazac sie umiejetnoscia :czytania,pisania i korzystania z google/youtube zalecam Ci skorzystanie z platnej ekspertyzy i naprawy dobrego serwisu ,bo cos czuje,ze mozesz ubic do konca ten telefon.

    PS:Chyba nie liczyłeś,że ktoś z za biurka zdalnie naprawi twoj telefon za darmo? Niestety tutaj mozesz jedynie otrzymac wskazowke czy porade.
  • Poziom 30  
    A ja się chętnie bym pobawił zdalnie i za darmo. Ludziom trzeba pomagać.
  • Poziom 43  
    @kamilos9011
    Piotrix48 napisał:
    wgraj mu nowego softa zatem.

    kamilos9011 napisał:
    nie wygrywalem nigdy softa ;/

    Skoro nigdy tego nie robiłeś - to tak jak poradzono - udać się do serwisu - też jestem pewien, że ubijesz całkowicie ten telefon własnym działaniem.

    Aseri15 napisał:
    A ja się chętnie bym pobawił zdalnie i za darmo. Ludziom trzeba pomagać.

    Nie będę się rozpisywał co da takie pomaganie osobie kompletnie nieobeznanej z tym zagadnieniem.
  • Poziom 8  
    Aseri15 napisał:
    A ja się chętnie bym pobawił zdalnie i za darmo. Ludziom trzeba pomagać.


    Zgadzam się z tym całkowicie, nie jestem ekspertem od komórek, ale udało mi się amatorskimi sposobami rozwiązać problem właśnie za pomocą internetu.

    Po przeszukaniu połowy internetu, resety, restarty, kody diagnostyczne, ukryte opcje (już mógłbym doktorat z Samsungów pisać :) ) - natrafiłem na opcję która u mnie rozwiązała problem.

    W managerze aplikacji znajdź aplikację systemową BadgeProvider, a następnie po wejściu w jej opcje naciśnij "Wyczyść Dane"
    Godziny szukania, a rozwiązanie takie proste ;)