Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Combo 1.3cdti - Tryb awaryjny

brzozayz 01 Mar 2016 19:30 5226 5
  • #1
    brzozayz
    Level 9  
    Witam problem polega na tym że podczas jazdy ok 3000 obr. zapala się kontrolka serwisowa i samochód przechodzi w tryb awaryjny.Tester pokazuje dwa błędy P1191 Ciśnienie rail Nieprawdopodobny, P1093 Paliwowy obieg niskiego ciśnienia zakłócenia działania.Może ktoś miał podobny problem z góry dzięki za odp.Pozdrawiam :D :D :D
  • #2
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Tak, kiedy był wymieniany filtr paliwa, jak pompka wstępna na początek, później wtryski do sprawdzenia, zawór DRV, i ogólnie układ zasilania paliwem.
  • #3
    brzozayz
    Level 9  
    Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?
  • #4
    dafit906
    Level 27  
    brzozayz wrote:
    Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?


    Pod obciążeniem silnik potrzebuje więcej paliwa, nie ?

    Na początek wymień filtr paliwa.
  • #5
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    brzozayz wrote:
    Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?


    Nie zastanawiaj się na tym etapie tylko sprawdź ten filtr paliwa. Ps. dodawanie gazu na biegu jałowym względem jazdy ma się tak jakbyś jechał ciągnikiem z pustą naczepą a ciągnikiem załadowanym 20 tonami płynu do spryskiwaczy. Czyli minimalne obciążenie masą bezwładnościową elementów silnika przeciw masie którą ma ciągnąć. To tak jakbyś miał 2 tony węgla przeładować bez śniadania i bez picia wody lub ze śniadaniem i z piciem wody :) mam nadzieje że wytłumaczyłem :)
  • #6
    brzozayz
    Level 9  
    wymiana pompy cr naprawiła wszystko.