Witam problem polega na tym że podczas jazdy ok 3000 obr. zapala się kontrolka serwisowa i samochód przechodzi w tryb awaryjny.Tester pokazuje dwa błędy P1191 Ciśnienie rail Nieprawdopodobny, P1093 Paliwowy obieg niskiego ciśnienia zakłócenia działania.Może ktoś miał podobny problem z góry dzięki za odp.Pozdrawiam
Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?
Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?
Pod obciążeniem silnik potrzebuje więcej paliwa, nie ?
Zastanawia mnie to że jak samochód stoi to wkręca się bez problemu do 5000 tys. tylko podczas jazdy wchodzi w ten tryb. I jeszcze jedno jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna?
Nie zastanawiaj się na tym etapie tylko sprawdź ten filtr paliwa. Ps. dodawanie gazu na biegu jałowym względem jazdy ma się tak jakbyś jechał ciągnikiem z pustą naczepą a ciągnikiem załadowanym 20 tonami płynu do spryskiwaczy. Czyli minimalne obciążenie masą bezwładnościową elementów silnika przeciw masie którą ma ciągnąć. To tak jakbyś miał 2 tony węgla przeładować bez śniadania i bez picia wody lub ze śniadaniem i z piciem wody mam nadzieje że wytłumaczyłem