Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer się włącza - czarny ekran bez zmian

thad 04 Mar 2016 09:19 582 10
  • #1 04 Mar 2016 09:19
    thad
    Poziom 4  

Hej, witajcie.
    Zakupiłem sobie nową obudowe na allegro do komputera, która doszła wczoraj.
    Wczoraj więc podekscytowany nową obudową, wziąłem sie za demontaż wszystkich części z komputera.
    Jako, iż jestem laikiem to po pierwsze - nie zrobiłem zdjęć jak były wcześniej poprzypinane, a po drugie, męczyłem sie pare ładnych godzin aby samemu obejść co gdzie było (dzięki manual'u do płyty głównej) :D
    No i komputer nie działa, włącza sie ale monitor ukazuje tylko PC u góry z lewej strony tak jak zawsze.
    Świeci sie dioda od CD-ROMU, świeci sie lampka na obudowie ale nic poza tym.
    Jestem pewien, że wszystko dobrze podłączyłem.
    Wcześniej tego samego dnia przed wymianą obudowy komputer śmigał (dostałem go po kimś i już zajmowałem sie jego naprawą - związaną z wyłączaniem sie monitora, zmieniłem wtedy HDMI na VGA), nigdy sie nie wyłączał sam, nigdy nic sie z nim nie działo złego.
    Przy demontowaniu oczywiście znalazłem kłęby kurzu wszędzie więc bardzo delikatnie szmatką je zdejmowałem, nie wiem czy to mogło spowodować jakieś uszkodzenia, chociaż powtarzam, że czyściłem ostrożnie sprzęt. :|
    Do późnej nocy próbówałem zrozumieć co sie naprawde stało, ale nic nie wiem do teraz.
    Nie ma żadnego dźwięku ostrzegającego przy włączaniu komputera, wszystko działa tak jak powinno chociaż nie ma odbioru ze strony obrazu oraz zauważyłem, że myszka i klawiatura też sie nie świecą.

Podaję sprzęt w komputerze:
    Płyta głowna: Gigabyte G3M1-ES2L
    Procesor: Quad-Core
    Pamięć: 4 GB RAM
    Karta graficzna: Nvidia GT 640 DDR3
    Zasilacz: Modecom 230V

0 10
  • #2 04 Mar 2016 09:51
    A.Gieronimo
    Poziom 35  

Procesor też wyjmowałeś ?