Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 2000 rok uruchomienie zamka centralnego działa tylko otwieranie

05 Mar 2016 08:24 777 7
  • Poziom 12  
    Witam wszystkich ,

    W vw passacie B5 2000 rok miałem dwa błędy nie związane z zamkiem centralnym
    po podpięciu polski VAG 4.9 i prawdopodobnie skasowaniu błędów wszystkie rygle w drzwiach poszły do góry i od tej pory autko nie zamyka się z pilota czy z klucza , na przyciskach obok szyby mogę zamknąć i otworzyć kluczem w drzwiach też tylko zamykam drzwi kierowcy inne nie reaguja i nie aktywuje mi alarmu .
    Pytanie do osób bardziej znających kanały w polskim vagu przypuszczam że może jakąś funkcje w centralnym zmieniłem ale nie wiem jak wrócić ( gdzie tego szukać) do ustawień wcześniejszych nie raz podłączałem vaga sprawdzałem moduł komfortu ale nic się takiego nie działo

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
  • Pomocny post
    Admin grupy Samochody
    musiii napisał:
    i prawdopodobnie skasowaniu błędów

    Prawdopodobnie?
  • Poziom 10  
    "nie raz podłączałem vaga sprawdzałem moduł komfortu ale nic się takiego nie działo"

    Nosił wilk razy kilka(...)
    Tak się zdarza, kiedy do diagnostyki używa się "kabelków ala allegro".
    Na początek proponuję następującą procedurę. VCDS - > Moduł komfortu -> test elementów wykonawczych - ryglowanie zamków.
    Jeżeli wszystko przebiegnie OK - szukanie jak zalecił Tomasz S.
  • Poziom 12  
    Dzięki Tomaszu

    Miałeś rację podłączyłem jeszcze raz pl vag i sprawdzałem każde drzwi i okazało się że po zamknięciu z przycisku w kabinie tylko przy drzwiach kierowcy był opis odblokowane pozostałe były ok po kilku próbach otwórz/ zamknij pojawił się juz opis zgodny ze stanem faktycznym
    po przywróceniu wartosci pierwotnych w vagu działa teraz jak dawniej , ale jak pisałeś pewnie już się microstyki kończą - jeszcze raz dzięki
    A Pan "nosił wilk razy kilka" niech Sobie daruje takie teksty używany kabelek nie jest z allegro pozdrawiam
  • Poziom 10  
    "A Pan "nosił wilk razy kilka" niech Sobie daruje takie teksty używany kabelek nie jest z allegro pozdrawiam"

    Bez urazy proszę!, bo wielokrotnie (40 lat praktyki w zawodzie) natknąłem się na sytuacje, w których używanie interfejsów "no name" oraz oprogramowania ściągniętego z "chomika", wykańczało sterowniki w samochodach.

    Pozdrawiam bez urazy. Raczej z troską.
  • Spec od samochodów
    No i przychylam się do odpowiedzi kolegi , sam ostatnio walczyłem z autkiem testerem uniwersalnym i wprowadzał mnie w błąd którego nie było . Dopiero typowy , wyspecjalizowany pod markę auta pokazał prawdę . Usterka zlokalizowana i to najważniejsze . Pozdrawiam .
  • Poziom 12  
    Jeszcze raz dzieki za pomoc normalnie korzystalem z vag glownie do sprawdzenia silnikow PD ale na nowym kompie z win 7 64 mam problemy z prawidlowym dzialaniem dlatego użyłem pl vag najwazniejsze ze jest juz ok temat.do zamkniecia

    Pozdrawiam