Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Class dominator 86 - schemat instalacji elektrycznej

2107 05 Mar 2016 18:14 1446 9
  • #1 05 Mar 2016 18:14
    2107
    Poziom 9  

    Mam problemy z elektryką w tym kombajnie proszę o pomoc
    proszę o wysłanie schematu na mail: maniek.1975(malpa)wp.pl

    0 9
  • #3 06 Mar 2016 17:50
    2107
    Poziom 9  

    Dzięki za katalog części, jest parę ciekawych rzeczy i na pewno się przyda, ale niestety nie widzę tutaj schematu instalacji elektrycznej która jest mi niezbędna do rozwiązania mojego problemu.

    0
  • #4 07 Mar 2016 11:48
    vcc
    Poziom 33  

    To pochwal się problemem o ile to nie tajemnica a może ktoś miał podobny przypadek i ci pomoże

    0
  • #5 07 Mar 2016 19:49
    2107
    Poziom 9  

    Mam takie problemy, mianowicie:
    - Problem z ładowaniem, wskazuje około 16V-17V, alternator został sprawdzony i jest w 100% sprawny, dlatego przypuszczam że gdzieś jest uszkodzona wiązka znacie może jakieś bolączki instalacji tego modelu?
    - Drugi problem mam taki że, gdy włączę światła to lekko świecą się wszystkie kierunki. (wraz z światłami) Lecz gdy włączę kierunkowskaz np. LEWY to migają i światła, a czasami załącza się i kierunkowskaz po przeciwnej stronie lecz nie pełnym światłem ale takim lekkim.

    PS. Dodam że masa była sprawdzona. Kombajn także odpala bez najmniejszego problemu. Jeśli ktoś miał takie problemy i zna słabe punkty instalacji elektrycznej tego kombajnu prosiłbym o pomoc i z góry bardzo dziękuję. :D

    0
  • #6 07 Mar 2016 20:04
    vcc
    Poziom 33  

    Skoro daje 17V to nie może być sprawny, prawdopodobnie regulator napięcia a co do reszty świateł to albo gdzieś gryzonie zrobiły robotę albo przetarta wiązka i zwierają kable

    0
  • #7 08 Mar 2016 23:08
    nissanpatrol1310
    Poziom 6  

    Wyciągnij licznik i zajrzyj lampką w kolumnę kierownicy tam gryzonie lubią wszamiać kabelki skoro masa oki to brak odbioru napięcia czyli słaby plus również podnosi napięcie ładowania

    0
  • #8 09 Mar 2016 18:59
    2107
    Poziom 9  

    Okazało się że mój "nowy" alternator miał wadę fabryczną pękła szczotka i dostała się na płytkę diodową.
    Zajrzałem też pod licznik i masz rację nissanpatrol1310, był tam gryzoń i zrobił swoje, trochę to ogarnąłem ale problem ze światłami nie ustąpił, nie zaglądałem tam głęboko tak jak mówisz dobiorę się tam jeszcze raz i zobaczę jak to wygląda. Dzięki za pomoc, postaram się poinformować jakie są postępy ale nie wiem kiedy teraz będę miał czas do tego zajrzeć. :D

    0
  • #9 09 Mar 2016 22:33
    nissanpatrol1310
    Poziom 6  

    Ok 2107 daj znać co działa po twoich naprawach a co nie to coś poradzimy

    0
  • #10 17 Mar 2016 22:13
    2107
    Poziom 9  

    Po przeglądzie wszystkich kabli okazało się że tam głębiej pod kierownicą było sporo uszkodzonych kabli i jeszcze wiązka kabli dostała się na pasek klinowy za zbiornikiem paliwa, to był powód awarii świateł i kierunkowskazów.
    Ale został mi jeszcze do rozwiązania problem nie działających wskaźników wysokości zespołu, żniwnego dodam tylko że czujniki są sprawne i wskaźnik paliwa po przekręceniu kluczyka wskazuje pełen zbiornik mimo tego że jest tam mało paliwa.

    0