Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Class dominator 86 - schemat instalacji elektrycznej

2107 05 Mar 2016 18:14 3504 9
  • #1
    2107
    Level 10  
    Mam problemy z elektryką w tym kombajnie proszę o pomoc
    proszę o wysłanie schematu na mail: maniek.1975(malpa)wp.pl
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #3
    2107
    Level 10  
    Dzięki za katalog części, jest parę ciekawych rzeczy i na pewno się przyda, ale niestety nie widzę tutaj schematu instalacji elektrycznej która jest mi niezbędna do rozwiązania mojego problemu.
  • #4
    vcc
    Level 34  
    To pochwal się problemem o ile to nie tajemnica a może ktoś miał podobny przypadek i ci pomoże
  • #5
    2107
    Level 10  
    Mam takie problemy, mianowicie:
    - Problem z ładowaniem, wskazuje około 16V-17V, alternator został sprawdzony i jest w 100% sprawny, dlatego przypuszczam że gdzieś jest uszkodzona wiązka znacie może jakieś bolączki instalacji tego modelu?
    - Drugi problem mam taki że, gdy włączę światła to lekko świecą się wszystkie kierunki. (wraz z światłami) Lecz gdy włączę kierunkowskaz np. LEWY to migają i światła, a czasami załącza się i kierunkowskaz po przeciwnej stronie lecz nie pełnym światłem ale takim lekkim.

    PS. Dodam że masa była sprawdzona. Kombajn także odpala bez najmniejszego problemu. Jeśli ktoś miał takie problemy i zna słabe punkty instalacji elektrycznej tego kombajnu prosiłbym o pomoc i z góry bardzo dziękuję. :D
  • #6
    vcc
    Level 34  
    Skoro daje 17V to nie może być sprawny, prawdopodobnie regulator napięcia a co do reszty świateł to albo gdzieś gryzonie zrobiły robotę albo przetarta wiązka i zwierają kable
  • #7
    nissanpatrol1310
    Level 8  
    Wyciągnij licznik i zajrzyj lampką w kolumnę kierownicy tam gryzonie lubią wszamiać kabelki skoro masa oki to brak odbioru napięcia czyli słaby plus również podnosi napięcie ładowania
  • #8
    2107
    Level 10  
    Okazało się że mój "nowy" alternator miał wadę fabryczną pękła szczotka i dostała się na płytkę diodową.
    Zajrzałem też pod licznik i masz rację nissanpatrol1310, był tam gryzoń i zrobił swoje, trochę to ogarnąłem ale problem ze światłami nie ustąpił, nie zaglądałem tam głęboko tak jak mówisz dobiorę się tam jeszcze raz i zobaczę jak to wygląda. Dzięki za pomoc, postaram się poinformować jakie są postępy ale nie wiem kiedy teraz będę miał czas do tego zajrzeć. :D
  • #9
    nissanpatrol1310
    Level 8  
    Ok 2107 daj znać co działa po twoich naprawach a co nie to coś poradzimy
  • #10
    2107
    Level 10  
    Po przeglądzie wszystkich kabli okazało się że tam głębiej pod kierownicą było sporo uszkodzonych kabli i jeszcze wiązka kabli dostała się na pasek klinowy za zbiornikiem paliwa, to był powód awarii świateł i kierunkowskazów.
    Ale został mi jeszcze do rozwiązania problem nie działających wskaźników wysokości zespołu, żniwnego dodam tylko że czujniki są sprawne i wskaźnik paliwa po przekręceniu kluczyka wskazuje pełen zbiornik mimo tego że jest tam mało paliwa.