Cześć
Piszę z pytaniem o Bravo II. Interesuje mnie to autko bo chcę kupić hatchbacka pod gaz. Moim pierwszym typem jest Citroen C4 ale Bravo wydaje się być lepsze.
Tyle że mam dylemat odnośnie silnika. Teraz mam w zasadzie wozidełko - Saxo 1.0. Wydaje mi się że zwykłe 1.4 w zupełności mi wystarczy skoro 1.0 żył mi nie wypruwa ale w sieci 2/3 opinii na temat dynamiki tego silnika jest nieprzychylna. Za słabe. Brać T-Jet, 90KM to tylko do miasta. No to spoko, to niech będzie T-Jet. Jest turbo i dwumasa ale są trwałe, są drobne usterki ale auto nawet nie pali więcej od słabszej wersji a jeździ dużo lepiej. I tu właśnie trafiłem na opis problemów ze skrzynią M32...
Przyznam że przez to mam ochotę skreślić całkiem T-Jeta i szukać zwykłej 1.4 Kieruję więc pytanie do was.
1. Jaka jest dynamika silnika 90KM w porównaniu do jakiegoś innego auta, tak żebym mógł z czymś porównać, czymś się przejechać u znajomego. Np Golf IV 1.6
2. Jak to jest ze skrzynią M32 - czy łożyska wymagają regularnych wymian co 60kkm (tyle najczęściej wytrzymują) czy już wymienia się na bardziej wytrzymałe części i używane sztuki są już w miarę bezpieczne? Piszą coś o zalewaniu skrzyni olejem ponad stan i to pomaga. Ogólnie chcę wiedzieć czy jest się czego bać czy nie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Piszę z pytaniem o Bravo II. Interesuje mnie to autko bo chcę kupić hatchbacka pod gaz. Moim pierwszym typem jest Citroen C4 ale Bravo wydaje się być lepsze.
Tyle że mam dylemat odnośnie silnika. Teraz mam w zasadzie wozidełko - Saxo 1.0. Wydaje mi się że zwykłe 1.4 w zupełności mi wystarczy skoro 1.0 żył mi nie wypruwa ale w sieci 2/3 opinii na temat dynamiki tego silnika jest nieprzychylna. Za słabe. Brać T-Jet, 90KM to tylko do miasta. No to spoko, to niech będzie T-Jet. Jest turbo i dwumasa ale są trwałe, są drobne usterki ale auto nawet nie pali więcej od słabszej wersji a jeździ dużo lepiej. I tu właśnie trafiłem na opis problemów ze skrzynią M32...
Przyznam że przez to mam ochotę skreślić całkiem T-Jeta i szukać zwykłej 1.4 Kieruję więc pytanie do was.
1. Jaka jest dynamika silnika 90KM w porównaniu do jakiegoś innego auta, tak żebym mógł z czymś porównać, czymś się przejechać u znajomego. Np Golf IV 1.6
2. Jak to jest ze skrzynią M32 - czy łożyska wymagają regularnych wymian co 60kkm (tyle najczęściej wytrzymują) czy już wymienia się na bardziej wytrzymałe części i używane sztuki są już w miarę bezpieczne? Piszą coś o zalewaniu skrzyni olejem ponad stan i to pomaga. Ogólnie chcę wiedzieć czy jest się czego bać czy nie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
