Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilacz Przegrzewający się - zasilacz się wyłącza i grzeje

06 Mar 2016 15:18 2601 41
  • Poziom 8  
    Witam.

Piszę do was gdyż jestem kompletnie zielony w sprawach elektryki/elektroniki.
    Otóż od jakiegoś miesiąca zasilacz wyłącza się i spowodowane jest zapewne tym iż jest stale gorący.
    Co dziwne , wyłącza się gdy np. korzystam z pulpitu lub gram w Counter Strike Source , lecz gdy gram w League of Legends sie nie wyłącza choć jest nagrzany.

Dotykałem jego obudowy i najbardziej nagrzewa się w pewnym miejscu i gdy go rozebrałem zacząłem podejrzewać iż jest to ten element oznaczony na zdjęciu. Nie mam pojęcia jak się ów element nazywa ani za co odpowiada i czy to faktycznie on może się nagrzewać. Model zasilacza to Modecom Feel 3 500W (wiem że pewnie napiszecie że "zasilacz z czarnej listy" czy coś podobnego ale grałem z tym zasilaczem w o wiele wiele bardziej wymagające rozgrywki i nic się nie działo a od jakiegoś miesiąca borykam się z tym problemem. Wiem że pewnie wymiana na nowy by była najlepszą opcją ale niestety jestem spłukany i nie mam ani złotówki a jeżeli można go naprawić w miare rozsądnej cenie to chętnie się tego podejmę wraz z tatą. Dodatkowa uwagą jest to że od czasu do czasu lub nawet ciągle słychać (nie wiem jak to ująć) dźwięk płynącego prądu , takie jakby cykanie ale jednak bardziej elektroniczne , jakby było słychać jak prąd dociera do pewnych elementów lub gdzieś uderza robiąc zwarcie (z tym zwarciem nie jestem pewien bo dotykam go ręką gdy piszczy i nie kopie prąd)

Zasilacz Przegrzewający się - zasilacz się wyłącza i grzeje
  • PCBwayPCBway
  • Moderator - Komputery Serwis