Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Vito 2.2 cdi - Gasnie na całym gazie podczas jazdy po sciagnieciu

dj...lukas 08 Mar 2016 11:39 2424 14
  • #1
    dj...lukas
    Level 10  
    Witam.mam problem z Vitem 2.2 cdi samochód normalnie pali jednak kiedy wyjadę na drogę i daje cały pedał do spodu, następuje szarpniecie i gaśnie za chwile zapali.Kiedy ściągnąłem waż podciśnienia samochód jest słabszy ale normalnie jedzie i nie gaśnie,wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej bo nie chciał palić, założyłem zaworek zwrotny,czytałem inne tematy ale nie mogłem nic podobnego znaleźć, robiłem test przelewów wtrysków ,wtryski napełniają się równomiernie po zgaszeniu z pierwszego schodzi paliwo .Przychodzi mi do głowy pompa wtryskowa ??
    serdecznie pozdrawiam
    Jeśli to pompa to jak dobrać odpowiednia ?

    Dodano po 4 [minuty]:

    Numer Vin to VSA63809413314715 , dodam jeszcze że, na jałowym biegu mozna gazować i wkręca się na obroty. pozdrawiam
  • #2
    blondyn26044
    Level 11  
    Zaczął bym od sprawdzenia ciśnienia paliwa, zobaczyć co ecu chce a co ma.
    Druga sprawa w wartościach sprawdzić ciśnienie doładowania, nie kojarzę w mercedesie ale z reguły auta wchodziły w tryb awaryjny i traciły moc. Bardziej stawiał bym na problem z ciśnieniem paliwa...
    Jeśli ciśnienie paliwa jest za małe lub za duże ecu odcina, żeby czegoś nie uszkodzić ;)
  • #3
    dj...lukas
    Level 10  
    Własnie jak go odcina zaczyna się świecić EDC potem jak go zapale drugi raz to nie świeci do czasu aż znowu dostanie na każdym biegu cały gaz to go odcina gaśnie i zaczyna się świecić od nowa ,na komputerze pokazywało ze ma własnie duze skoki ciśnienia paliwa , tylko w moim regionie jest taki problem ze nikt nie wie od czego zacząć.
    pozdrawiam
  • #4
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zamulony zbiornik i stąd te problemy.
  • #5
    blondyn26044
    Level 11  
    Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa"
    a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
  • #6
    dj...lukas
    Level 10  
    Wymieniłem ten regulator jesli chodzi o ten taki na listwie wtryskowej tam są takie oringi które się wymienia?
    :https://www.google.pl/search?q=regulator+ci%C5%9Bnienia+paliwa+vito+2.2&espv=2&biw=1280&bih=717&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiTr56A17XLAhWCYJoKHSv8AQ4Q_AUIBigB#imgrc=gKFr8I0gg8vkuM%3A
  • #7
    blondyn26044
    Level 11  
    Dokładnie o ten mi chodziło. jeśli go wymieniłeś i nic nie zmieniło to bez komputerowej diagnostyki i obejrzeniu wartości podczas jazdy będzie kiepsko. Znajdź kogoś ze sprzętem do mercedesa w miarę kumatego, nie chce mi się wierzyć, że nie ma kogoś kto by miał pojęcie jak to ugryźć
  • #8
    dj...lukas
    Level 10  
    Dwa razy wpinany komputer wychodziło ze czujnik wysokiego ciśnienia wymieniony i to samo,moze jednak pompa wtryskowa
  • #9
    Jacek79
    Level 37  
    Wyjmij wtryski i daj do sprawdzenia
  • #10
    blondyn26044
    Level 11  
    Tak jak pisze Jacek, najtańszą drogą będzie sprawdzenie wtryskiwaczy, mogą lać i pompa nie da rady zrobić ciśnienia.
  • #11
    dj...lukas
    Level 10  
    ale jak był robiony test przelewów i pokazywało ok napełniały się równomiernie i po zgaszeniu z pierwszego schodziło paliwo

    Dodano po 1 [minuty]:

    gruszka na turbie chodzi

    Dodano po 1 [minuty]:

    samochód pali od strzała i nie kopci
  • #12
    blondyn26044
    Level 11  
    Błąd od ciśnienia paliwa, konkretnie coś więcej widać czy to ciśnienie jest zbyt duże czy małe? Jak to zachowuje się patrząc w wartościach podczas jazdy?
  • #13
    dj...lukas
    Level 10  
    Nie wiem za bardzo , gość podpioł komputer pokazuje mu skoki raz za duze raz za małe cisnienie na listwie wtryskowej wymieniłem ten czujnik sprawdziłem wtryski na przelewach zalewał sie rowno , samochód pali od strzała jak sie mu ściągnie waz podciśnienia od turba to bedzie jechał ale słaby jest, po załozeniu dostaje kopa ale za pare sekund gasnie tak jak by mu brakowało w sekundzie paliwa , za minute odpali bez problemu

    Dodano po 2 [minuty]:

    jednak ten komputer to nie MB star tylko jakiś uniwersalny

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeśli wtryski napełniają się równomiernie i pali dobrze to czy moga byc uszkodzone?pozdrawiam
  • #14
    blondyn26044
    Level 11  
    W mercedesach nie siedzę za bardzo. Ale musiał byś też zaobserwować jak wygląda doładowanie przed odcięciem.
    Na odległość ciężko pomóc, tym bardziej jak nie mamy podstawowych rzeczy, takich jak ciśnienie paliwa, doładowanie itp..
  • #15
    Jacek79
    Level 37  
    Wyglada na wtryski. Daj je do sprawdzenia. Polecam turbotec jaworzno , sprawdza je dokladnie i powiedza co jest.
    Wyciagniecie po przeciez chwila , a za 50 zl sprawdza ci je i bedziesz miał pewnosc.