Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet zamiast radia w Audi A8 D2

09 Mar 2016 23:05 4116 27
  • Poziom 6  
    Witajcie, używałem szukajki, googla itp ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi...
    Szukam opisu który krok po kroku opisuję adaptacje tabletu zamiast radia samochodowego.

Jakie części, gdzie co podłączyć, Jaki wzmacniacz itp
    Ewentualnie szukam osoby która była by w stanie się tego podjąć z Wrocławia :)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 6  
    Ten sony to byłby całkiem ciekawy pomysł, gdybym tylko bym zwolennikiem sonego, i miał 2 dinowe wejście na radio.

Mi zależy na przerobieniu obecnej konsoli środkowej i zaadoptowaniu tabletu.
    https://sklep.avt.pl/avt2995.html Czy takie 2 wzmacniacze były by odpowiednie ? W temacie elektryki jestem zielony, manualne zdolności posiadam lecz podłączanie kabli w odpowiednie miejsca to dla mnie trochę czarna magia :)

A tak wygląda moja deska Tablet zamiast radia w Audi A8 D2
  • Poziom 6  
    Nie mam subwoofera, mam 10 głośników. Po 2 na każdą parę drzwi + 2 na podszybiu z tyłu.
    Te 2 na podszybiu mają małe wzmacniacze które zasilają owe głośniki + tylne drzwi.
  • Poziom 6  
    Up, może ktoś polecić dobrego elektryka we Wrocławiu ?
  • Poziom 6  
    Czy naprawdę nie ma we Wrocławiu godnego polecenia elektryka ?
  • Poziom 31  
    sosarek napisał:
    Może trochę w inną stronę ale spójrz na Sony XSP-N1BT, przeróbka tableta na radio to nie takie "hop".

Pewnie nie takie hop bo zwyczajnie nigdy tego nie robiłeś. Robota prosta.
  • Poziom 6  
    Sołtys_Elbląga , mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź ? Jakie części będą mi potrzebne ? Jaki wzmacniacz ? Jak to wszystko ze sobą podłączyć żeby nie było żadnych zakłóceń ?
  • Poziom 31