Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet Cyfrowy Polsat - Slaby zasięg?

12 Mar 2016 12:05 1974 5
  • Poziom 6  
    Witam! Widziałem podobne problemy opisywane przez innych na innych forach ale jak wiadomo mój nieznacznie, lecz jednak, różni się od poprzednich.
    Otóż, kupiłem Internet od Cyfrowego Polsatu. Może ze trzy miesiące Internet śmigał na pełen gwizdek. I tak nagle z dnia na dzień przestał. Sygnał osłabł do kreski, góra dwóch. Czasem cały dzień trzeba 'polować' żeby w końcu kiedyś złapał sygnał. Czytałem na innych forach że jest to problem zasięgu i Plus radzi zakupić dodatkowo jakąś specjalną antenę. Ale 'tego w umowie nie było', a Internet działał z początku jak szalony. Więc co jest? Proponujecie rozwiązać umowę? Nie chcę kupować żadnych dodatkowych anten...
    Router: Huawei E3372
    Lokalizacja: Leszno.
  • Moderator - Sieci, Internet
    chooy napisał:
    Proponujecie rozwiązać umowę? Nie chcę kupować żadnych dodatkowych anten...

    Na jakiej podstawie chcesz rozwiązać tą umowę? Pewnie bez anteny zewnętrznej się nie obejdzie. Podaj swoją dokładną lokalizację. Uzupełnij dane dotyczące modemu/routera z jakiego korzystasz.
  • Poziom 6  
    Na podstawie tej że Internet teraz mam sporadycznie w dodatku cienki jak barszcz, nie to co z początku. Dziwne, internet na starcie był mega-full, a teraz antena?
  • Moderator - Sieci, Internet
    chooy napisał:
    Na podstawie tej że Internet teraz mam sporadycznie w dodatku cienki jak barszcz,

    Dostawca nie gwarantuje ci zasięgu ani prędkości więc to nie jest podstawa do rozwiązania umowy.
    Musisz brać pod uwagę że to jest internet radiowy przesyłane przez fale radiowe które mogą być zakłócane lub tłumione przez zabudowę nie mówiąc o tym że ilość użytkowników może mieć wpływ na prędkość internetu.
  • Poziom 6  
    A wie ktoś jak wygląda sprawa z tą anteną?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Pewnie że wie. Tylko skąd ma wiedzieć gdzie ty korzystasz z internetu CP, jak masz daleko do BTS-a? czy jesteś w zasięgu LTE1800Mobylandu czy LTE800Sferii? A tak a propos to wybrałeś najgorszy sprzęt czyli modem , na dodatek płacisz za niego 10 zł dzierżawy i nie jest twój.W CP sprzęt na użyczenie. Modem E3372s-153 HiLink od CP/Plusa posiada diagnostykę sygnału LTE( informacja o urządzeniu). Podaj parametry. Można na nim skorzystać z http://www.lte-anbieter.info/ltewatch/count_huawei.php?Datei=ltewatch_h Pobierasz, instalujesz na komputerze po czym logujesz się w nim do E3372 wpisując 192.168.8.1 i hasło admin( jesli nie zmieniałeś). Program pokazuje parametry sygnału LTE, ID BTS-a w systemie szesnastkowym( Global Cell ID) BTS-a Plusa oraz pozwala wymusić LTE1800 lub LTE800.