Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
RenexRenex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alternator Citroen Xsara 1.4 98r.

13 Mar 2016 09:38 525 8
  • Poziom 2  
    Kod: select_listing
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
    Witam. Wczoraj wymieniłem łożyska w alternatorze w mojej cytrynie wszystko spędziłem skręciłem spowrotem zamontowałem do auta zapaliłem auto i wszytko było super. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów na wolnych obrotach zaczęła się żarzyć kontrola ładowania po dodaniu gazu gasła. Proszę o pomoc co się może dziać
  • RenexRenex
  • Poziom 24  
    Pierścień slizgowy nie był zużyty ? Może szczotki nie łaącza może słabo oczyszczone i poszły diody wzbudzenia ale to tylko gdybania. Bo nie wiadomo jaki alternator i jak go skladales
  • RenexRenex
  • Poziom 2  
    Myślę ze jakby to były szczotki lub pierścień to od razu by się świeciła kontrolka. Zastanawiam się czy pasek się nie poluzował albo luty bo żeby go rozebrać to sześć lutów musiałem rozlutować. Alternator mam z valeo
  • Poziom 31  
    wujekk185 napisał:
    to sześć lutów musiałem rozlutować


    Skoro rozlutowywałeś to znaczy ze altek był już rzeźbiony.
    Czy prawidłowo zlutowałeś?
  • Poziom 2  
    Skoro przez jakiś czas było wszystko w porządku to dobrze jest zlutowane chyba ze puścił któryś lut. sam już nie wiem co mam robić.
  • Poziom 31  
    Lutowanie musi być pewne i wzmocnione dodatkowym przewodem.
  • Poziom 31  
    Najpierw zobacz co się podziało a nie lutuj bez sensu.
  • Poziom 24  
    I jak kolega wyzej napisał dodatkowy przewod ja biore kilka nitek z miedzinego przewodu owijam i co ważne lutować duża lutownica ja akurat mam 40 i 100 wiec lutuje 100 bo mała to tylko bedzie posmarkane po zewnatrz i co najwazniejsze przed lutowaniem styki maja sie swiecić z czystości