Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Usystematyzowanie wiedzy.

adriano1191 13 Mar 2016 19:20 762 8
    adriano1191
    Level 10  
    Witam,
    Piszę tutaj z nadzieją że pomożecie mi z moim dość dziwnym problemem i nie chodzi mi tutaj o problemy z kodem czy technologią a z moją wiedzą i umiejętnościami.
    Od 3 lat studiuję informatykę na studiach dziennych, podoba mi się programowanie lubię pisać kod i po ukończeniu studiów chciał bym pracować jako programista. Lecz przez 4 lata technikum i teraz przez 3 lata studiów gdzie sporo uczę się programowania mam kilka problemów.
    Jednym z nich jest to że uczymy się wszystkiego i niczego, przez co moja wiedza jest wyrywkowa, poznałem wiele języków, narzędzi ale żadnego dobrze nie opanowałem.
    Dodatkowo nie potrafię określić poziomu moich umiejętności, nie wiem co trzeba potrafić żeby być dobrym programistą. Na zajęciach pisaliśmy wiele programów i do tej pory nie natrafiłem na problem którego nie był bym wstanie rozwiązać ale nie wydaję mi się żeby te programy były jakoś nadzwyczajnie skomplikowane.

Tak więc precyzując moje pytania chciał bym was prosić o pomoc w usystematyzowaniu mojej wiedzy, żeby ktoś wskazał mi drogę, co powinienem potrafić, czego się uczyć, może polecicie mi dobrą lekturę na ten temat lub jakieś kursy sam już nie wiem.
    Z tego wszystkiego zapomniał bym tylko dodać że ze wszystkich języków które do tej pory poznałem najbardziej przypadł mi do Gustu C#. Ostatnio piszę w nim wszystkie projekty na zajęcia w Visual Studio.

Przepraszam za moje drobne wodolejstwo ale mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto mi pomoże.
    Pozdrawiam.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Dżyszla
    Level 42