Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trafic 2.0dci 14r - Renault CLIP / immo / nie kręci / programowanie

13 Mar 2016 21:55 2424 19
  • Poziom 11  
    witam,
    od kilku dni walczę aby uruchomić trafica po wypadku... auto było kupione bez kluczyka - został zakupiony nowy w serwisie... przyuczyłem go dziś clipem... zamyka i otwiera drzwi lecz po przekręceniu jest tylko stukniecie przekaźnika i nie kręci w ogóle rozrusznikiem... odłączyłem sterownik poduszek... bezpieczniki sprawdziłem i są ok... nie potrafię także wejść w opcje programowania gdyż wywala komunikaty :
    1. problem z przekazem, procedura programowania przerwana
    2. uszkodzona baza danych , numery katalogowe wyświetlane na czerwono są niekompletne lub błędne.
    jedyny błąd jaki powstaje po skasowaniu w UCH to - DF181 - połączenie informacji o uderzeniu.
    jest tez kilka błędów w kalkulatorze wtrysku nie dających się skasować prawdopodobnie ze względu na to ze osprzęt nie jest podpięty... licznik pokazuje informacje "awaria elektroniki"
    gdzieś wyczytałem ze trzeba odblokować sterownik silnika... ale nie widziałem takiej funkcji w clipie...
    ktoś podpowie co dalej zrobić bo już ręce opadają...
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    Może bez zrobienia sensora nie zatrybi
  • Poziom 31  
    Wyczyść sensor i odpalaj.
  • Poziom 11  
    Z tego co wiem to nawet jeśli sensor jest nie wyczyszczony to rozrusznik powinien kręcić...
    I druga sprawa czy mogę założyć sensor plug & play z innego takiego samego auta zamiast czyścić ten bo nie posiadam sprzętu do czyszczenia... ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 43  
    Oddaj ster do czyszczenia do fachowca.
  • Poziom 11  
    No więc sterownik wyczyścił fachowiec i problemów ciąg dalszy... nic się nie zmieniło poza tym ze znikł komunikat "awaria elektroniki " a pojawił " sprawdź air bag" na wyświetlaczu.
    w clipie pokazuje błąd DF194 " kalkulator do wymiany na skutek uderzenia " i nie mogę go skasować bo wyskakuje komunikat " warunki wykonania polecenia nie spełnione" co zrobić z tym fantem? dodam ze w podglądzie parametrów wyświetla "kalkulator do wymiany - aktywny"
    po drugie nie mam możliwości aktywacji polecenia " odblokowanie kalkulatora" w dziale programowania gdyż wywala błąd " problem z przekazem , skontaktuj się z informatykiem"
    No i co dalej... ktoś/coś?
  • Poziom 11  
    "Fachowiec" źle wyczyścił crasza i tyle.
    Odepnij sensor.
    Później w każdym sterowniku kasuj błędy czy są czy ich nie ma - bez wyjątku.
    Potem próbuj odpalać.
  • Poziom 11  
    Probowalem juz wyczyscic bledy bez podpietego sterownika przed czyszczeniem i nie pomoglo...
    w tym roczniku nie ma kontrolki immo... sprawdzalem w innym traficu z tego samego roku i tez nie miga zadna kontrolka jak auto jest zamkniete...
    a ktos podpowie czemu nie moge wejsc w opcje programowania w clipie ?
  • Poziom 25  
    Witam poszukaj w komorze silnika pod podszybiem w okolicy akumulatora uderzeniówki wciśnij ją [kojarzy mi się że to auto ją ma]
  • Poziom 17  
    Gruby plus na rozrusznik sprawdzony ?
  • Poziom 11  
    Akumulator jest pod nogami kierowcy... w tym aucie nie ma uderzeniowego czujnika raczej... po przekreceniu kluczyka na start jest stukniecie w rozruszniku i na grybszym przewodzie pojawia sie ok 5v a na jakims cienkim przewodzie 9v... jesli dobrze mierzylem to chyba cos tu jest nie tak bo powinno byc 12v na grubym plusie tak?
  • Poziom 7  
    DriveR_89 napisał:
    bo powinno byc 12v na grubym plusie tak?
    12,4
  • Poziom 17  
    I tu masz problem na grubym przy rozruszniku masz mieć napięie akumulatora
  • Poziom 33  
    W poprzednim Traficu rdzewiały połączenia plusów przy akumulatorze.
  • Poziom 36  
    ALIBABA I napisał:
    w okolicy akumulatora uderzeniówki wciśnij ją [kojarzy mi się że to auto ją ma]


    Bzdura

    DriveR_89 napisał:
    po przekreceniu kluczyka na start jest stukniecie w rozruszniku i na grybszym przewodzie pojawia sie ok 5v a na jakims cienkim przewodzie 9v...


    Te napięcia mierzone względem masy nadwozia czy silnika?Jaki jest spadek napięcia na słupkach akumulatora w trakcie kręcenia? Akumulator sprawny?
  • Poziom 14  
    wszystko w pierwszym poscie. clip wola o kod wejscia pewnie nie bo chce to robic online i nie konczy procedury dopisania klucza
  • Poziom 33  
    DriveR_89 napisał:
    Akumulator jest pod nogami kierowcy... w tym aucie nie ma uderzeniowego czujnika raczej... po przekreceniu kluczyka na start jest stukniecie w rozruszniku i na grybszym przewodzie pojawia sie ok 5v a na jakims cienkim przewodzie 9v... jesli dobrze mierzylem to chyba cos tu jest nie tak bo powinno byc 12v na grubym plusie tak?


    Oj FACHOWCY :cry: CLIP/ sensory poduszek / immo / jeszcze ECU chciałby programować a nawet nie wie jak działa rozrusznik i jaki jest układ rozruchu . Dobrze że chociaż ma voltomierz . Wstyd , wstyd , wstyd . :cry:
    Przepraszam za offtop ale już nie wytrzymałem :D
  • Poziom 7  
    Załóż porządny aku lub rozrucha i sprawdź.