Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento - wyprzedzenie zapłonu , za duże spalanie , sterownik ?

14 Mar 2016 22:05 1494 1
  • Poziom 2  
    Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje
    Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento

    I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP:

    na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych obrotach zapalał się wtrysk i odcinka
    pomagało na początku odpięcie baterii później trzeba było jeszcze odpiąć wąż Ciśnienia z serwa
    Zimny odpalał i chodził ciepły już nie

    Po 4mies stania u magika komuterowego:
    wymiana czujnika położenia wału i odpala bez problemu ale dalej wtrysk zapala się i odcinka
    Dzieje się tak na komp od Cinquecento przeprogramowanego rzekomo we Włoszech i zaplombowany przez PZM wersja IAW 6F.S0
    Po podłączeniu seryjego SC IAW 16FM.EC Chodzi o 80% słabiej ale bez błędu i przedwczesnej odcinki.

    Po próbach u kolegi mechanika i Pilota doszedł do wniosku że po skróceniu dolotu kontrolka i odcięcie pojawiało się po 30sek
    kazałem mu wydłużyć dolot i wróciło auto które przestało odpalać.

    Dziś wiem tyle że wóz chodzi jak czołg jak by na 2 3 1 gar różnie uda czasem mu się wkręcić na obroty
    podłączam zakupiony kabel Rajdowego IAW 6F nie widzi wcale
    IAW 16FM co rzuca się w oczy to po odpaleniu kąt wyprzedzenia zapłonu ponad 40' czasami schodzi do 32'
    a i po podłączeniu zewętrznej pompy paliwa i zbiorniku 1,5L spalił w przeciągu 3min

    Grzebane było przy śrubie regulacji ciśnienia przy wtrysku
    oraz nie podpięta Sonda

    czy pokazany kąt na IAW scaanie oznacza znów uszkodzony czujnik położenia wału ??

    Jakieś pomysły porady nie ukrywam , że chcałbym by chodził na kompie 6F z którym nie idzie się połączyć. Fiat Seicento - wyprzedzenie zapłonu , za duże spalanie , sterownik ?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza

    Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny?
    W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu
    zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec
    na wolnych obrotach wyprzedzenie zapłonu 25' przy większych obrotach np 4500RMP przyspiesza aż do 35-45
    Map sensor na wolnych ok 200-300 przy dodawaniu i gazu i puszczaniu skacze ok 400-800 co sek
    Jutro wstawiam sonde aktualnie na seryjnym kompie strzela w wydech niekiedy odbija w ssący ( przez błedne sterowanie wyprzedeniem)
    Wyprzedzeniem zapłonu steruje Map sensor na zasadzie podciśnień ?
    Czy czujnik położenia wału ma awarie ?