Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Prośba o weryfikację poprawności schematu jednokreskowego i instalacji

14 Mar 2016 23:53 1200 7
  • Level 9  
    Witam wszystkich forumowiczów. Nadmienię ze nie jestem elektrykiem tylko elektronikiem także jakieś pojęcie na temat prądu mam. Potrzebuje dostarczyć schemat jednokreskowy do ZE. Udało mi się ściągnąć program do projektowania takowych schematów i "wrzuciłem" tam zabezpieczenia wg tych które posiadam w rozdzielni w mieszkaniu. Moje pytanie brzmi czy takowy układ nadaje się i czy mogę podesłać do ZE. Z góry dziękuje za poświęcony czas i za ewentualne uwagi.

Pozdrawiam.

PS Zapomniałem dodać ze siec pracuje w układzie TN-C z tym ze program nie daje możliwości ustawienia takiego parametru nie wiem dlaczego.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Level 24  
    Ja się przyczepię do instalacji. Kto to robił?
    Układ TN-C i wyłącznik różnicowo-prądowy? Jaki prąd znamionowy?
    To jest nowa instalacja?
    Dlaczego wszystko poza oświetleniem na charakterystyce C?
    Płyta 6kW i zabezpieczenie C25?
    Jaką rolę pełni tam C32?
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Moderator of Electricians group
    haneb wrote:
    Układ TN-C i wyłącznik różnicowo-prądowy?

Sieć pracuje w takim układzie ;)
    Natomiast kolegi schemat jest nieczytelny.
    Brakuje przekroju przewodów zasilających, odpowiednich oznaczeń dla aparatów (pomimo, że główne rzeczy są). Układ narysowany jak dla TT. Opływy oznaczone niepoprawną ilością przewodów (pomylone z numeracją faz).
    Nie wiadomo gdzie znajduje się licznik, gdzie rozdzielnica, trochę nie nadaje się to do ZE.
    Jak przyjmą to będzie dobrze....
  • User removed account  
  • Level 9  
    Już spieszę z odpowiedzią na pytania.

1. Instalacje kładł mój znajomy któremu skończyły się uprawnienia SEP w październiku.