Witam mam problem z jak mi się wydaje z przepustnicą. Już jakiś czas temu ją wymieniłem ( po regeneracji ) i kilku elektroników ją ustawiało ale jakoś im nie szło dopiero ostatni ją ustawił ale wydaje mi się iż bardziej przypadkiem. Problem znikł ale znów powrócił. Mam takie objawy ( tak samo jak wcześniej przed wymianą i do czasu ustawienia ) :
Gdy zapalam samochód silnik na luzie faluje i to czasem dość znacznie
Gdy wrzucam pierwszy bieg silnik się stabilizuje a gdy ruszam po parunastu metrach zaczyna nim szarpać
I gubi całkowicie gaz czyli deptam do dechy i nic kompletnie nic
Mogę jechać tylko na wysokich biegach 5/6 ( nie szarpie ) ale nadal nie ma gazu ( jedynie na półsprzęgle mam gaz ) lecz gdy puszczę całkowicie sprzęgło i gaz samochód potrafi trochę przyśpieszyć ale nie przekracza prędkości ok 60-65 km/h
Kasowanie błędów nie pomogło a takie się wyświetliły :
B18 czujnik ciśnienia wysokości -sygnał,
obwód czujnika temperatury czynnika redukującego - przerwa/ niestabilny sygnał,
B2/5 przepływomierz powietrza HFM,
B28 czujnik ciśnienia,
odwód wtryskiwacza czynnika redukującego, rząd2 , zespół 1 - zakres/ działanie.
I pytanie czy to znów cała przepustnica czy po prostu nie była do końca dobrze ustawiona ( a tak mi się wydaję, że nie bo od czasu do czasu coś tam sie działo ) i problem powrócił
Czy ktoś miał podobne problemy albo może zna dobrego elektronika, jestem z okolic Krakowa
Z góry dziękuję za odpowiedz i pomoc
Łukasz
Gdy zapalam samochód silnik na luzie faluje i to czasem dość znacznie
Gdy wrzucam pierwszy bieg silnik się stabilizuje a gdy ruszam po parunastu metrach zaczyna nim szarpać
I gubi całkowicie gaz czyli deptam do dechy i nic kompletnie nic
Mogę jechać tylko na wysokich biegach 5/6 ( nie szarpie ) ale nadal nie ma gazu ( jedynie na półsprzęgle mam gaz ) lecz gdy puszczę całkowicie sprzęgło i gaz samochód potrafi trochę przyśpieszyć ale nie przekracza prędkości ok 60-65 km/h
Kasowanie błędów nie pomogło a takie się wyświetliły :
B18 czujnik ciśnienia wysokości -sygnał,
obwód czujnika temperatury czynnika redukującego - przerwa/ niestabilny sygnał,
B2/5 przepływomierz powietrza HFM,
B28 czujnik ciśnienia,
odwód wtryskiwacza czynnika redukującego, rząd2 , zespół 1 - zakres/ działanie.
I pytanie czy to znów cała przepustnica czy po prostu nie była do końca dobrze ustawiona ( a tak mi się wydaję, że nie bo od czasu do czasu coś tam sie działo ) i problem powrócił
Czy ktoś miał podobne problemy albo może zna dobrego elektronika, jestem z okolic Krakowa
Z góry dziękuję za odpowiedz i pomoc
Łukasz