Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel vectra B. pada nastawnik w pompie.

15 Mar 2016 20:59 1017 5
  • Poziom 2  
    Witam. Właśnie byłem u elektryka i na komputerze wyszło że padł nastawnik w pompie w oplu vectrze B 2,0. Moje pytanie to czy da się to w jakiś sposób zrobić czy jedynym sposobem jest regeneracja pompy i jakie by były koszty takiej regeneracji
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    A obrotomierz nie szwankuje ?
  • Poziom 24  
    Masz dość poważny problem.... koszt naprawy nastawnika i naprawy elektroniki nim sterującej wymaga zdemontowania pompy z silnika i jej rozłożenia , wymiany części , złożenia i regulacji na stole probierczym. Jest to czynność która np. w serwisie pompiarskim w Bydgoszczy kosztuje ok. 2500-2800 pln. Samemu nic nie zrobisz , no chyba że jesteś kumaty to sam zdemontujesz pompę i po naprawie założysz ją do silnika. Znam przypadek że w mocno pokorodowanej Astrze 2 z powodu tej awarii klientka na wieść o kosztach naprawy po prostu ją zezłomowała.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Chwila chwila, nie wiemy u kogo był kolega i co sprawdzał mechanik. Zacznijmy od początku. Jakie są objawy?
  • Poziom 2  
    rano ciężko pali, kopci na niebiesko. w trakcie jazdy czujnik czech sie zapala i gasnie na kilka sekund kiedy zdejmę nogę z gazu i jak sie pali czech samochód jest bardzo mułowaty.

    Dodano po 4 [minuty]:

    kiedy wezmę go na maksymalne obroty to osiąga max 4500 i po kilku sekundach spada na 3500

    Dodano po 2 [minuty]:

    obrotomierz nie ale licznik prędkości jazdy skacze
  • Poziom 22  
    Jeśli mechanik robił diagnostykę t jakie błędy były w sterowniku. Przy twoich objawach to narazie nie brał bym się za pompę a raczej za czujni położenia wału , wymianę filtra paliwa i uszczelnienie układu paliwowego.