Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AMICA AWP510L - Samodzielny układ grzałki

mmsoft1 16 Mar 2016 10:15 603 3
  • #1 16 Mar 2016 10:15
    mmsoft1
    Poziom 2  

Witam!

Panowie na początku dodam iż jestem bardzo początkującym na forum więc proszę o wyrozumienie :)

Posiadam wiekową już pralkę AMICA AWP510L w której niestety padł układ załączania napięcia na przekaźniku od grzałki (programator MG52-1002).

Prośby są dwie:

1. Albo jeżeli ktoś ze specjalistów którzy mocno siedzą w temacie mógłby wskazać który to układ - spróbuje namierzyć go w jakimś sklepie i wymienić, bo cena w serwisie za jego wymianę waha się między 140 - 200 PLN co mnie nieco przeraża ... choć jak wiadomo wiedza kosztuje :)

2. Chciałem zrobić mini układ, ponieważ reszta elementów jest sprawna, który jak hydrostat puści napięcie do grzałki wtedy układ zaczyna sprawdzać rezystancję na czujniku termicznym od grzałki i albo puszcza 230V na grzałkę albo nie) - ręcznie ustawię sobie temp. około 30 stopni bo tylko w takiej rzeczy są pranę u mnie i mam załatwioną sprawę.

Dziękuję za wszystkie opinię :)

Pozdrawiam.

0 3
  • #2 16 Mar 2016 19:19
    kot mirmur
    Poziom 28  

Witaj,podrzuć zdjęcia w/w ,front i tył,pomyślimy!

0
  • #3 17 Mar 2016 08:35
    mmsoft1
    Poziom 2  

Witam!

Zdjęcia w 16Mbpx żeby lepiej było widzieć.
    Dodam tylko że co mogłem to sprawdziłem - nawet napięcie 230V na stykach wejściowych przekaźnika występuję ale układ załączania przekaźnika nie działa za bardzo i na wyjściu przekaźnika pojawia się tylko napięcie do 50V (nie wiem czy to nie efekt podpięcia z hydrostatem jak wypompowuje wodę).

Z góry dziękuję za pomoc.

0
  • #4 24 Mar 2016 13:23
    mmsoft1
    Poziom 2  

Witam!