Witam,
Może ktoś ma wiedzę co się stało. Wczoraj zgasiłem motor z dźwignią biegów w położeniu "P". Po kilku minutach chciałem odpalić auto no i się zaczęło:
- wyświetlił się komunikat usterka silnika
- a następnie po 1 sec. wyświetlił się komunikat skrzynia biegów uszkodzona, napraw skrzynię
Auto odpala bez problemu, tylko jak się bieg próbuje włączyć na "D" to dźwignia przesuwa się z wyraźnie wyczuwalnym oporem jak by coś ją blokowało. Następnie jest potężne szarpnięcie kołami jakby był luz na półosiach. Do tego momentu auto sprawdzało się bardzo dobrze. Dzisiaj będę podłączał się z PP2000 do niego, dopiero wtedy będę wiedział coś więcej "znał kod usterki". Do tego po włączeniu "D" skrzynia pracuje tylko na 3 biegu w trybie awaryjnym. Auto ma przejechane 200 000 km na bardzo długich odcinkach. Ktoś ma jakieś pomysły, sugestie, a może się już spotkał z takim przypadkiem. Ja osobiście gdzieś wyczytałem, że taką przyczyną może być przepływomierz i dlatego pojawiła się najpierw informacja o usterce silnika a następnie skrzynia przeszła w tryb awaryjny.
Pozdrawiam i liczę na jakieś informacje.
Może ktoś ma wiedzę co się stało. Wczoraj zgasiłem motor z dźwignią biegów w położeniu "P". Po kilku minutach chciałem odpalić auto no i się zaczęło:
- wyświetlił się komunikat usterka silnika
- a następnie po 1 sec. wyświetlił się komunikat skrzynia biegów uszkodzona, napraw skrzynię
Auto odpala bez problemu, tylko jak się bieg próbuje włączyć na "D" to dźwignia przesuwa się z wyraźnie wyczuwalnym oporem jak by coś ją blokowało. Następnie jest potężne szarpnięcie kołami jakby był luz na półosiach. Do tego momentu auto sprawdzało się bardzo dobrze. Dzisiaj będę podłączał się z PP2000 do niego, dopiero wtedy będę wiedział coś więcej "znał kod usterki". Do tego po włączeniu "D" skrzynia pracuje tylko na 3 biegu w trybie awaryjnym. Auto ma przejechane 200 000 km na bardzo długich odcinkach. Ktoś ma jakieś pomysły, sugestie, a może się już spotkał z takim przypadkiem. Ja osobiście gdzieś wyczytałem, że taką przyczyną może być przepływomierz i dlatego pojawiła się najpierw informacja o usterce silnika a następnie skrzynia przeszła w tryb awaryjny.
Pozdrawiam i liczę na jakieś informacje.