Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes 124 r.1993 - UKŁAD PALIWOWY MERCEDES 124 1993R.

20 Mar 2016 10:26 1278 8
  • Poziom 5  
    Pozdrowienia !!!. Wracam do postu z m-ca luty 2016.Zgodnie ze wskazówkami uporałem się z pływakiem-czujnikiem poziomu paliwa w moim mercedesie 124 r.1993/diesel/ - skorzystałem z podanych mi wskazówek, ale nie rozwiązany mam problem z pełnym wykorzystaniem ON znajdującego się baku/bak był wymontowany i wyczyszczony/.Przy stanie paliwa ok. 20 litrów auto gaśnie-jeżeli dolewam np. 5 litrów ON,auto zapala .Filtry wymienione! B. proszę o komentarz .
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 27  
    Dzieje się tak dlatego że kosz który masz wpuszczony do baku jest za wysoko zamontowany w sensie takim że wąż pobierający paliwo z baku jest za wysoko, nie wiem jak w tym aucie to wygląda ale w dieslu prawie nigdy nie ma takich usterek co innego jak masz benzyniaka i jest pompa w baku za wysoko to objaw dławienia się jest taki sam, także to jest teoria naprawy a praktykę już sam powinieneś wykonać, najlepiej jeździj aż auto zgaśnie i wtedy zajrzyj do baku ile jest paliwa i jak kosz jest zatopiony, wtedy będziesz wiedział czemu jest źle.
  • Poziom 30  
    Ludzie przecież to są proste logiczne zagadnienia , jak się wywalisz na chodniku to też piszesz na forum o wyjaśnienie ?
  • Sklep HeluKabel
  • Spec od Mercedesów
    Nie masz zamieniony dopływ z powrotem?
  • Poziom 27  
    Gerri napisał:
    Nie masz zamieniony dopływ z powrotem?

    To jakim cudem by auto jeździło normalnie?
  • Pomocny post
    Spec od Mercedesów
    Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
  • Poziom 5  
    uważnie wczytuję się w te uwagi i za to b.dziękuje!!!!.odwiedziłem "pompiarza", który stwierdził , że z takim przypadkiem się jeszcze nie spotkał a posiada duży staż przy naprawie pomp wtryskowych.
    nie chciał bym zanudzać kolegów swoim problemem ale gdyby ktoś z tym zjawiskiem się spotkał -- to z ich sugestii skorzystam.
    Serdecznie Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Gerri napisał:
    Nie masz zamieniony dopływ z powrotem?


    Zasilanie / powrót - można pomylić w komorze silnika
    na odcinku połączenia przewodu stalowego z gumowym.
  • Poziom 5  
    DZIĘKUJĘ Gerri.Problem pomyłki podlączenia przewodów zasilających w paliwo został w zasadzie wyjaśniony-nie stwierdzono pomyłki w podłączeniu.Ale jeszcze raz dziękuję za podpowiedż.
    Jestem na etapie dochodzenia sprawności tzw smoka-idzie o jego poziom zawieszenia w baku
    Prawdopodobnie postawienie mercedesa do autoryzowanej stacji problem m

    oj byłby rozwiązany ale !!!!!!!!!.