Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.6 - Kontrolka Silnika i Abgas Werkstatt!

Send1N 25 Mar 2016 00:26 24975 36
  • #31
    Send1N
    Poziom 9  
    Właśnie ten elektryk też mówił że do diagnostycznej może być zamiennik a do regulacyjnej dobrze że sobie założyłem oryginał dlaczego tak twierdzi??
  • #32
    michał 76
    Poziom 18  
    Send1N napisał:
    Chodzi mi o to że ty napisałeś że to auto mogło mieć przebieg 180 tys chyba 10 lat temu więc tak to wyliczyłem że ta kobieta musiała by w 3 lata zrobić 180 tys :) tak półżartem ja zrobiłem w 3 miesiące lekko ponad 2 tysiące a codziennie używam auto ale nie ważne ... ważny jest ten uporczywy check bo niby nic się nie dzieje ale jeździć z tą świadomością że pali się kontrolka silnika to jest ciągły stres co tam się dzieje pod spodem czy w środku :D Co do błędu to jedyne co pamiętam to to że jest to błąd Sondy lambda za katalizatorem pojadę jutro do mechanika i zapisze sobie jak brzmi cały błąd bo komputer i kasowanie mam za darmo u nich bo zostawiłem prawie 3 tysiące i widzę że trochę im głupio.

    Uwierz w to co piszą koledzy o przebiegu. Dla przykładu mój VW prosto z salonu nie ma jeszcze 3 lat ma już przejechane 190tys
  • #33
    Send1N
    Poziom 9  
    Problem rozwiązany wymiana drugiej sondy pomogła okazało się że ktoś już wcześniej ją wymieniał bo nie była to oryginalna VW podobno nie była dobrana nawet odpowiednia do mojego samochodu. Mam jeszcze jedno pytanko jakie ciśnienie zapodać w oponach ? bo na tabliczce od wlewu paliwa jest oznaczenie że dla jednej lub 2 osób w każdym kole 1.9 nabiłem takie i opony wyglądają jakby były wszystkie na flaku, dopiero mniej więcej na 2.1 / 2.2 są w miarę normalnie nabite, czemu producent podaje tak niskie ciśnienie dla golfa 4 ??
  • #35
    ociz
    Moderator Samochody
    Opony z niskim indeksem prędkości zawsze będą "kapciowate". Ciśnienie na tylnej osi należy dostosowywać do obciążenia z jakim się najczęściej jeździ, od 1,9 do nawet 3 barów. Przy niewłaściwym ciśnieniu opony będą się nierównomiernie zużywać, jak za niskie to boki szybciej się zedrą, jak za wysokie to środek.
  • #36
    Send1N
    Poziom 9  
    Ok dzięki panowie za wszystko temat myślę że do zamknięcia problem został rozwiązany jak wyżej napisałem.
  • #37
    ter69
    Poziom 10  
    SEND1N - dzieki fajny temat. Niedawno kupiłem Passat B6 z silnikiem 1.6 MPI 8V LPG. Na razie przejechałem ok 400km ale pojawia sie komunikat Abgas .... (kontrolka silnika nie świeci... no chyba że ktoś ją odpiął) . Tak czy inaczej dzieki twojemu postowi bede wiedział od czego ew zacząć jak mi wywali na ekran te kontrolke . Czytałem że jak sie z tym nic nie zrobi to komputer blokuje i nie przełancza na LPG. Tak jak pisze pożyjemy zobaczymy .