Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel 2013 - VBA - Rozwijana lista - invalid property value

21 Mar 2016 14:54 1209 10
  • Poziom 8  
    Witam,

tworzę w pracy mały program - generalnie większość to różnego typu funkcje, które moge zrobić sam bez używania VBA.
    Jestem totalnie zielony i udało mi się znaleźć kod, który powinien działać

Kod: vbnet
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

I tutaj mam problem. W tym momencie wywala mi błąd "invalid property value".

Co chcę osiągnąć:
    Po kliknięciu w listę, którą dodałem w formacie ActiveX chciałem wybierać z listy, która będzie się zawężać po wpisywaniu kolejnych liter i cyfr.
    W zeszycie QuotationForm, w komórce AC15 ma wyrzucać mi Item Code z zeszytu "Articles", kolumny A ( komórki od 2 do 300).

W innych miejscach arkusza mam formuły, które dopasują mi dane jeśli będzie tam jakaś wartość.

Jutro rano na spotkaniu muszę pokazać, że to działa, a jednak nie mogę sobie poradzić z tak trywialną rzeczą, jak głupia lista.

Mam nadzieję, że znajdzie się król VBA i pomoże mi wybrnąć z tej sytuacji :)
  • Poziom 32  
    Zamieść plik z całym projektem... Ogólnie można powiedzieć że niekompliuje ci się bo brakuje ci referencji do Microsoft Forms 2.0 Object Library W Tools-> References
    Jeśli go tam nie ma to daj browse i system32\ FM20.DLL a potem zaznacz Microsoft Forms 2.0 Object Library... powinno pomóc
  • Poziom 8  
    lesławek napisał:
    Zamieść plik z całym projektem... Ogólnie można powiedzieć że niekompliuje ci się bo brakuje ci referencji do Microsoft Forms 2.0 Object Library W Tools-> References
    Jeśli go tam nie ma to daj browse i system32\ FM20.DLL a potem zaznacz Microsoft Forms 2.0 Object Library... powinno pomóc

Lesławek,

dziękuję za odpowiedź.
    Jestem zielony w tych sprawach, ale referencja jest zaznaczona.