Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Excel 2013 - VBA - Rozwijana lista - invalid property value

gzelson 21 Mar 2016 14:54 1338 10
    gzelson
    Level 9  
    Witam,

tworzę w pracy mały program - generalnie większość to różnego typu funkcje, które moge zrobić sam bez używania VBA.
    Jestem totalnie zielony i udało mi się znaleźć kod, który powinien działać

Code: vbnet
    Log in, to see the code

I tutaj mam problem. W tym momencie wywala mi błąd "invalid property value".

Co chcę osiągnąć:
    Po kliknięciu w listę, którą dodałem w formacie ActiveX chciałem wybierać z listy, która będzie się zawężać po wpisywaniu kolejnych liter i cyfr.
    W zeszycie QuotationForm, w komórce AC15 ma wyrzucać mi Item Code z zeszytu "Articles", kolumny A ( komórki od 2 do 300).

W innych miejscach arkusza mam formuły, które dopasują mi dane jeśli będzie tam jakaś wartość.

Jutro rano na spotkaniu muszę pokazać, że to działa, a jednak nie mogę sobie poradzić z tak trywialną rzeczą, jak głupia lista.

Mam nadzieję, że znajdzie się król VBA i pomoże mi wybrnąć z tej sytuacji :)
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    lesławek
    Level 32  
    Zamieść plik z całym projektem... Ogólnie można powiedzieć że niekompliuje ci się bo brakuje ci referencji do Microsoft Forms 2.0 Object Library W Tools-> References
    Jeśli go tam nie ma to daj browse i system32\ FM20.DLL a potem zaznacz Microsoft Forms 2.0 Object Library... powinno pomóc
    gzelson
    Level 9  
    lesławek wrote:
    Zamieść plik z całym projektem... Ogólnie można powiedzieć że niekompliuje ci się bo brakuje ci referencji do Microsoft Forms 2.0 Object Library W Tools-> References