Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 35i b3 1.8 RP LPG sterownik Bingo 2 generacja dławi dusi silnik

21 Mar 2016 23:56 987 3
  • Poziom 2  
    Witam.
    Być może któryś z forumowiczów miał podobny problem.
    Instalacja WN ok, wymienione świece.
    Parownik po wymianie membran - wstępnie wyregulowany.
    Na benzynie sprawny.
    Czasami i nieregularne potrafi nie reagować na dodanie gazu. Wstępnie myślę, że to wina silnika krokowego do regulacji ilości gazu. Ewentualnie jakiś problem z elektryką.
    Proszę o podpowiedź.

    Dodano po 24 [minuty]:

    Zastanawiam się czy problem nie jest zbyt bogate dawkowanie wolnych obrotów i "zalewanie" silnika. Jednak nie wiem czy jest to przyczyną, gdyż dławienie ma charakter incydentalny.
  • Poziom 30  
    Możesz rozebrać silniczek ,wyczyścić i przesmarować.Żeby się upewnić czy to silnik krokowy od gazu zastąp go na jakiś czas zwykłym zaworem gazu-czyli przerób na instalację 1-szej generacji.Pojeździj i zobaczysz czy objawy ustąpiły.
  • Poziom 15  
    Witam,czesto przyczyna jest zalepienie tloczka w silniczku krokowym,powoduje to wlasnie przydlawianie spowodowane opoznieniem jego otwarcia,rozbierz go przemyj i sprawdz czy nie ma sladow zatarcia na obudowie,jesli tak to trzeba go bedzie wymienic,newralgiczny punkt to spod silniczka gdzie w punkcie styku plaskich powierzchni tloczka i obudowy pozostaje osad dzialajacy jak klej,pomagalo mi wkrecenie krociotkiego wkreta,tak zeby wystawal ok.1mm a nawet mniej ,zapobiega to sklejaniu obydwu czesci.
  • Poziom 2  
    Najprawdopodobniej bo kilkakrotym odłączeniu akumulatora sterownik zgubił nastawy. Podłączenie interfejsu i korekta pomogła. Idealnie reguluje pod wskazania sondy. Dziękuję za pomoc.