Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik przenośny na baterii LiPo 12V pod Jack

22 Mar 2016 00:10 735 2
  • Poziom 7  
    Witam serdecznie. Tytułem wstępu wykopałem w pewnym pudełku fajny akumulatorek modelarski oraz głośnik, które chciałbym połączyć w całość. Nie znam się w tych tematach, jednak co do czytania schematów i elektryki moja znajomość nie jest tak uboga, celem jest produkt który spełni moje oczekiwania oraz poszerzenie wiedzy w zakresie elektroniki, dlatego liczę na Waszą pomoc.

Cel : zbudowanie głośnika stereo pod Jack
    1. Chciałbym, aby mój akumulatorek (LiPo) udźwignął czas pracy do 4h.
    2. Nie chcę, aby to grało wybitnie głośno, wystarczy czyste brzmienie tak, aby było go słychać w miarę dobrze na dworze.
    3. Chciałbym wykorzystać to co mam, nie pakując się w jakieś kolosalne koszta.
    4. Wszystko na jakimś układzie pod wzmacniacz TDA. Wy wiecie lepiej jak to jest w praktyce z nimi.

Co posiadam:
    1. Akumulator LiPo 1300mAh
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__35...Flightmax_1300mAh_3S1P_20C_EU_Warehouse_.html
    2. Głośnik, którego ewentualnie budowę mógłbym wykorzystać, bo raczej tych głośników tym akumulatorkiem na 4h pracy nie udźwignę.
    Głośnik przenośny na baterii LiPo 12V pod Jack Głośnik przenośny na baterii LiPo 12V pod Jack

Moja prośba do Was, bo na prawdę nie mam pojęcia co do tego dobrać, czy uda się coś z tego zlepić pod ten akumulatorek pod jak najlepszą sprawność.
    1. Ewentualny koszt układu scalonego (wzmacniacza) do 40zł.
    2. Wymiana źródła zasilania koszt do 20zł.
    3. Głośniki - tu dobór dla waszej dyspozycji, tak jak pisałem w założeniach, plus to że miło by było gdyby jakiś bass się pojawił.