Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips 65PUS9809/12 - ciemny poziomy pas na środku ekranu.

paul klacska 22 Mar 2016 00:52 7197 9
  • #1
    paul klacska
    Level 6  
    Witam.
    Co jakiś czas wyskakuje mi ciemny poziomy pas przez środek ekranu.
    Po restarcie wraca wszystko do normy ale na jakiś czas, czasami jest to minuta a czasami i z 2 dni.
    Pomoże ktoś czego mam szukać?
    Philips 65PUS9809/12 - ciemny poziomy pas na środku ekranu.
  • #2
    moryson
    Level 11  
    Mógłbyś go oznaczyć na fotografii? albo jestem ślepy albo go niema
  • #3
    paul klacska
    Level 6  
    Przecież widać wyraźnie że środek jest ciemniejszy.

    Philips 65PUS9809/12 - ciemny poziomy pas na środku ekranu.
  • #4
    spidziorek
    Level 9  
    Witam, nie bede zakładał tematu bo mam identyczny problem tylko ze w innym modelu philipsa. Czy założyciel tematu sobie z nim poradził? Wie może ktoś czego to może być wina?
  • #5
    paul klacska
    Level 6  
    Powiem tak, podzwoniłem i trochę popytałem.
    Na 99% procent matryca do wymiany.
  • #6
    waksiu
    Level 2  
    Ten sam problem, od tygodnia. Czy ktos z was był w stanie to naprawić? jesli tak to jakie koszty i czy to rzeczywiście matryca do wymiany?
  • #7
    miecho18
    IT specialist
    Ewidentny problem z podświetleniem. Jedna lub dwie listwy nie świecą. Trzeba rozebrać matrycę.
  • #8
    waksiu
    Level 2  
    Dzięki za szybką odpowiedź.

    Dodam ze w moim przypadku pasek pojawia się na środku, czasem na górnej a czasem na dolnej połowie ekranu. Gdy włączę opcje "Wyłączenie ekranu" i włączę ekran z powrotem to przez jakiś czas jest ok - nie raz nawet pare minut.

    Czy jest to naprawialne? Jesli tak to jakie koszty mogą się z tym wiązać?
    Czy znacie jakiś serwis który by to naprawił? Jestem z okolic Olkusza.

    Pozdrawiam
  • #9
    paul klacska
    Level 6  
    Wymieniłem matrycę, problem rozwiązany.
  • #10
    waksiu
    Level 2  
    Czy wymieniales matryce na gwarancji? Jesli nie to jakie byly koszty takiej wymiany?

    Ja niestety nie posiadam dowodu zakupy gdyz telewizor kupilem w lombardzie ktory juz nie istnieje i nie moge sie skontaktowac z wlascicielem.

    W serwisie philips sprawdzili ze tv by sie kwalifikowal na naprawe gwarancyjna, jednak nie mam oryginalnego dowodu zakupu. Posiadam paragon z lombardu i umowe gwarancyjna od tego lombardu jednak nic mi to nie daje gdyz wymagaja odemnie oryginalnego dowodu zakupu.

    Czy podczas reklamacji sprawdzali dokladnie dowod zakupu? I czy na paragonie jest numer seryjny tego TV?

    W jakim serwisie wymieniali Ci matryce?

    Macie jakis pomysl jak zrobic aby uwzglednili mi gwarancji bez tego paragonu?