Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 1.6hdi - silnik gaśnie po przekroczeniu 2000 obr/min

22 Mar 2016 18:35 1809 3
  • Poziom 2  
    Witam chciałbym zaznaczyć iż jestem tu nowy, nie jestem mechanikiem i mam problem.

Dziś w aucie marki Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi, rok produkcji 2006 doszło do dziwnej awarii
    Auto po przekroczeniu 2000obr/min gaśnie, kolejna próba odpalenia zaraz po zgaśnięciu kończy się fiaskiem, dopiero po ok 1-2 minutach odczekania udaje się odpalić auto. Po odpaleniu sytuacja się powtarza. Pojawiła się żółta kontrolka silnika na desce rozdzielczej. Myślałem że to błąd gdzieś nie dopiętej kostki więc poszperałem trochę po samochodzie po dociskałem każdą jaką znalazłem - właściwie nic to nie dało. Kolejnym krokiem było odłączanie kostek no i tu jest ciekawie - po odpięciu kostki od filtra paliwa auto działało poprawnie tzn. nie gasło po przekroczeniu 2000 obr/min co prawda ikona silnika nie znikła

No ok zdarza się filtr paliwa w 2014 wymieniałem paliwo też z orlenu ale co zrobić
    wymieniłem filtr paliwa podłączyłem przewody paliwowe i kostkę - auto działa pojechałem sprawdzić czy na pewno - po ok 15 min. auto znów dostało tych samych objaw. Inną sprawą jest to że po wymianie filtra poziom paliwa w zbiorniku spadł i to drastycznie ( z połowy zbiornika na 1/4 zbiornika) nie wydaje mi się bym uronił taką ilość paliwa podczas wymiany filtra.

nie mam pojęcia co może być - nie mam zbytnio możliwości podpięcia jakiegoś komputera diagnostycznego - jedyny znany mi dobry mechanik z takim sprzętem określił jasno że nie da rady, albo czekać do końca świąt albo szukać gdzie indziej
  • Poziom 23