Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer A-223 - modernizacja sprzętu audio w pokoju

Techavi 23 Mar 2016 19:08 861 12
  • #1 23 Mar 2016 19:08
    Techavi
    Poziom 3  

Witam

Posiadam kolumnę która zakupiłem niedawno od znajomego, z Basowym JBL 1000 4 ohm i jakiś niskotonowy 4 ohm, dokupiłem do tego wzmacniacz pionner a-223 amplifier. Lecz problem tkwi w za dużym basie jak na pomieszczenie(zdjęcie na dole) i pewnie złe ustawienie, jestem w tym zielony. Więc pytanie co można by było tam wsadzić by ten bass nie był taki uciążliwy i gdzie ja ustawić. Chce dokupić jakieś Monitorki do 250zł za 2 sztuki jakie polecacie do tej kolumny żeby dźwięk był bardziej wyrazisty i żeby współpracowała z kolumna, również problem jest z tym głośnikiem wysoko tonowym piszczy jak sie przyłoży do ucha,ale jest to odczuwalne jest to jak dobrze poczytałem to pezo gwizdek, koszt takiego do 15zł więc zakupić nowy czy problem zostanie? Oczywiście nie mowa tutaj jak treble jest zle ustawione jak mozna to tak nazwać, Czy po prostu sprzedać kolumne i zakupić podłogowe. W rogu kolumna nieaktywna, soundbarr pod telewizor na filmy.

Pioneer A-223 - modernizacja sprzętu audio w pokoju Pioneer A-223 - modernizacja sprzętu audio w pokoju Pioneer A-223 - modernizacja sprzętu audio w pokoju

Pozdrawiam

0 12
  • #2 23 Mar 2016 19:16
    pzdr600
    Poziom 10  

Ta kolumna to jakieś nieporozumienie, 2 różne głośniki niskotonowe w jednej obudowie?

0
  • #3 23 Mar 2016 19:19
    Techavi
    Poziom 3  

Czy nie porozumienie ? Jak ja zakupiłem był tylko głosnik jbl 1000 a 2 był by zakryć dziure ,i wbity gwozdz by był sztywny... :D

Czyli ktoś chcial z tego uzyskać dobry bas, może tak ale nie w tym pomieszczeniu

kupilem to za marne pieniądze, a ładnie wygląda w środku i na zewnątrz.

0
  • Pomocny post
    #4 23 Mar 2016 19:24
    pzdr600
    Poziom 10