Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vito 639 115 cdi 2007 rok świece żarowe przekaźnik

23 Mar 2016 22:53 2787 8
  • Level 8  
    Witam wszystkich i proszę o pomoc.Mam taki problem pod koniec grudnia spaliła mi się świeca żarowa objawy dla niewtajemniczonych po uruchomieniu silnika kontrolka znowu się zapala i gaśnie po chwili.Po rozważaniach i za radą wymieniłem wszystkie 4 sztuki na nowe ,polecono mi marki FLENNOR rzekome GERMANY. Zaczęły się problemy po dwóch odpaleniach silnika spaliła się jedna nowa świeca, po miesiącu jeżdżę rzadko druga a dziś trzecia te nowe zastępuję starymi oryginalnymi a pali nowe. Co jest grane powiedzcie pomóżcie czy przekaźnik źle działa czy świece są wadliwe bo starych nie pali czy świece mają złe parametry. ponieważ na moich starych firmy Beru jest napisane 11,5 V a na nowych 11 V. Udało mi się ustalić ,że jest to napięcie maksymalne jakie może przyjąć świeca a nie minimalne jak niektórzy mówili. Sprzedawca twierdził i polecał jako 100% do mojego modelu Vito. Może ktoś przerabiał ten temat jest tam okropny dostęp fajki nie chcą schodzić jedną uszkodziłem takie ciągłe wymienianie źle się skończy urwę którą i po zawodach Pomocy ???????
    [30.03.2021, webinar elektroda] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 34  
    Kupiłeś jakieś śmieci, skoro starych nie pali.
    0,5 V więcej nie spali świecy.
    Weź ori. champion, beru nie są drogie.
  • Level 8  
    Też tak myślę że to śmieci okazuje się,że można je rozkręcić i po rozkręceniu w starej spalonej którą rozebrałem również drut od fajki idzie przez całą świecę aż do elektrod która daje żar,a w tych Flennor jest tylko trochę na górze i wykonane są z jakiegoś stopu bo jedna ukruszyła mi się .Ale tak sobie myślę czy ta moja oryginalna spaliła się ze starości czy z innej przyczyny. No i te Flennory muszą być totalne śmiecie skoro palą się co chwila czy to możliwe żeby cała partia była wadliwa słyszałem opinie że nawet chińczycy muszą spełniać jakieś normy ?????
  • Level 18  
    Składam do gwiazdy tylko Bosch lub beru i przed montażem sprawdź średnicę żarnika bo w beru też się zdarza o 0.1 mm szerszy potrafi przygotować dokrecaniu się urwać a jeszcze do 12nm Dynamo nie dojdzie.
  • Level 8  
    Na razie spokój ze świecami nic się nie dzieje jeżdżę na dwóch swoich starych oryginałach i dwóch tych o których pisałem marki FLENNOR
  • Mercedes specialist
    FLENNOR? Nawet o czymś takim nie słyszałem...
    Nie dawajcie sie nabierać na oszczędnośc kilku złotych na świecach. Świec nie wymienia się co paręset kilometrów - warto naprawdę zainwestować w dobre świece i mieć na dłuższy czas spokój. Badziew może pokruszyć sie do cylindra, może sie urwać, a widziałem już takie, które przy wykręcaniu wychodzą z głowicy razem z gwintem. UWAŻAJCIE Z OSZCZĘDNOŚCIAMI!
  • Level 8  
    Witam póki co jeżdżę na dwóch oryginalnych świecach i dwóch Flennor jest ciepło pali dobrze chyba wszystkie działają .Nie zaglądam do świec bo jest tam bardzo zły dostęp i trudno zdjąć fajki ze świec jedną popsułem już przy zdejmowaniu na razie koniec
  • Level 43  
    Dobry mechanik wymieni ci te świece bez problemu .Bo w zimie zaczną się problemy z odpalaniem.
  • Level 8  
    Póki co świece przestały się palić przyczyną były chyba wadliwe świece