Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Whirlpool AWE6727/p - blokada drzwi

GetBigPayout 27 Mar 2016 01:05 1974 6
  • #1 27 Mar 2016 01:05
    GetBigPayout
    Poziom 4  

Witam.
    Na wstępie powiem, że nie znam się zupełnie na pralkach, ze względu na dzisiejszą datę nie jestem wstanie otrzymać pomocy fachowca, dlatego próbuje online.

Najpierw link do modelu pralki i instrukcji
    Link

Otóż, problem polega na tym, że pralka nie chce uruchomić prania ze względu na blokadę drzwi, która nie chce się wyłączyć, tzn. po zamknięciu drzwi i wciśnięciu przycisku start dioda sygnalizuje, że są nadal otwarte i po kilku sekundach dioda zaczyna "migać", drzwi zamykają się prawidłowo, nie widzę usterki mechanicznej, wydaje mi się, że problem polega w wysyłaniu impulsu do sterownika.

Nie rozbierałem pralki, jedynie ściągnąłem obudowę sterownika, żeby sprawdzić czy nie jest czasami zalany wodą... i nic takiego nie zauważyłem.

Dziękuje za poświecenie chwili czasu, korzystając okazji, życzę Wesołych Świąt :)

0 6
  • Pomocny post
    #2 27 Mar 2016 10:22
    Zbych034
    Poziom 36  

Zapewne blokada do wymiany.

0
  • Pomocny post
    #3 27 Mar 2016 11:18
    skryn
    Admin grupy AGD

Zbych034 napisał:
    Zapewne blokada do wymiany.

I co za tym idzie, również jej sterowanie. Czyli moduł.
    :arrow: Do Autora.
    Które lampki się świecą w poziomie? To sygnalizuje kod błędu.

0
  • #4 27 Mar 2016 12:11
    GetBigPayout
    Poziom 4  

Migać zaczyna lampka "Drzwi otwarte"

0
  • #5 27 Mar 2016 16:54
    skryn
    Admin grupy AGD

GetBigPayout napisał:
    Migać zaczyna lampka "Drzwi otwarte"

A czerwona lampka "serwis" się nie świeci? A co z pozostałymi lampkami? Nie świeci się żadna?
    Co jest na wyświetlaczu?

Pralka Whirlpool AWE6727/p - blokada drzwi

0
  • #6 27 Mar 2016 17:41
    GetBigPayout
    Poziom 4