Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup Audi A4 B8 2.0TDI - opinia

Tatarosos11 28 Mar 2016 10:12 1683 9
  • #1 28 Mar 2016 10:12
    Tatarosos11
    Poziom 3  

    Witam wszystkich zastanawiam sie nad kupnem audi A4 B8 2.0 TDI nie wiem czy to dobry wybor jednostki napedowej poniewaz jest jeszcze 120 , 134 i 168 KM czy ktos moze mi poradzic ktora jednostka napedowa jest ekonomiczna i bezawaryjna oraz od ktorego roku najlepiej to audi kupic?pozdrawiam

    0 9
  • #2 28 Mar 2016 10:44
    yanes
    Poziom 22  

    Warto i nie starsze jak 2010 to bardzo dobry wybór.Sam mam kupione takie z 2011 roku i jestem bardzo zadowolony,wcześniej miałem toyoty a dopiero teraz widzę jaka to jest "przewaga dzięki technice"

    0
  • #3 28 Mar 2016 11:24
    kamil win
    Poziom 11  

    ale nikt nie zaprzeczy że silnik 1.9 w dizlach jest najlepszy

    0
  • #4 28 Mar 2016 11:40
    yanes
    Poziom 22  

    Też ci mogę zaprzeczyć ,że jest gorszy od 2.0 CR bo mam w octavii 4x4 silnik 1.9 BXE.

    0
  • #5 28 Mar 2016 12:03
    kamil win
    Poziom 11  

    Nie miałem nigdy takiego silnika 2.0 ale mówili mi że 1.9 to najlepsze silniki.

    0
  • #6 28 Mar 2016 12:27
    Kune
    Poziom 23  

    yanes napisał:
    Warto i nie starsze jak 2010 to bardzo dobry wybór.Sam mam kupione takie z 2011 roku i jestem bardzo zadowolony,wcześniej miałem toyoty a dopiero teraz widzę jaka to jest "przewaga dzięki technice"


    A dlaczego niby nie starsze niż 2010? Np. 2008?

    0
  • #7 28 Mar 2016 13:03
    kamil win
    Poziom 11  

    Starsze jak najbardziej nikt nie powiedział że starsze są gorsze.

    0
  • #8 28 Mar 2016 13:17
    yanes
    Poziom 22  

    Ze starszymi był problem przy napędzie pompy olejowej.

    0
  • #9 28 Mar 2016 13:19
    kamil win
    Poziom 11  

    A przy nowszych nie ma wad?

    0
  • #10 28 Mar 2016 15:54
    Kune
    Poziom 23  

    yanes napisał:
    Ze starszymi był problem przy napędzie pompy olejowej.


    Ze starszymi czyli?
    Widzisz, powielasz cos, co uslyszales, ale nie wiesz za bardzo o co chodzi.
    Wszystkie 2.0 TDI na CR (czyli np. takie w A4 B8) nie mają problemów poprzedników - silników PD. A więc na dobrą sprawę od 2008 roku (w większości to silniki z oznaczeniem 4 literowym).
    W B8 zdarzają sie przypadki problemów z pompą wysokiego ciśnienia, ale nie jest to jakiś nagminny przypadek.

    Co do 2.0 TDI PD, to większość rzeczy można tanim kosztem poprawić, więc obecnie nie jest też to jakiś wielki problem.

    TDI 120, 136, 140 i 143 to te same silniki, osiągają te same wyniki po chipie - różnią się jedynie programem. Później zmodernizowano troche silnik i legitymuje się mocą 150 koni.

    170 i 177 to również bezproblemowe silniki z tym że jest trochę różnic w stosunku do powyższych.
    Nie wiem o jakie roczniki Ci się rozchodzi, ja polecam wersje po lifcie, 177 konna już na prawdę fajnie jedzie.
    Odradzam tylko zakup multitronica (automatycznej skrzyni przy napędzie na przednią oś), jak automat to tylko w Quattro.

    0