Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trucks - Galletto v54 master

serwis24h 28 Mar 2016 12:35 4371 38
  • #1 28 Mar 2016 12:35
    serwis24h
    Poziom 12  

    Witam serdecznie. Dużo czytałem o galletto ale nie znalazłem jakie ma możliwości w pracy z trucks. Chodzi mi o to czy da radę przeprogramować sterowniki szczególnie od daf-a. Nie chodzi mi o jakiś tuning tylko zczytac z starego lub innego ecu i wgrać do nowego. Dopasować imo, przestawić v-Max i cc. Zamówiłem klona w wersji master, a+++ .

    0 29
  • #2 29 Mar 2016 09:25
    dafit906
    Poziom 27  

    serwis24h napisał:
    tylko zczytac z starego lub innego ecu i wgrać do nowego.

    Tylko to, a co do reszty to dużo wiedzy i m.in WinOLS

    0
  • #3 29 Mar 2016 09:45
    serwis24h
    Poziom 12  

    Tak tylko przeprogramowanie ecu. Ale zrobi mi to po obd czy będę musiał wyciągać sterowniki? No i co z imo?

    0
  • #4 07 Kwi 2016 22:48
    serwis24h
    Poziom 12  

    Galletto dojechało i niestety jestem rozczarowany ponieważ zrobię w ciężarówce tylko programowanie silnika. Pytanie jeszcze czy z powodzeniem. Czy może ktoś wie jaki sprzęt programuje vic, zbr, as-tronic, eas itp ? Nie chodzi mi o oryginalne programy bo cena przerasta moje możliwości finansowe.

    0
  • #5 07 Kwi 2016 22:51
    dafit906
    Poziom 27  

    Kolego, co Ty chcesz robić ?

    0
  • #6 07 Kwi 2016 22:58
    serwis24h
    Poziom 12  

    Przepisać program ze starego do nowego ecu, dopasować immo i tyle Żadnego tuningu ,wycinania dpf itp. Robię czasami po godzinach i nie ukrywam, że jak przychodzi do wymiany ecu to jest problem.

    0
  • #7 07 Kwi 2016 23:03
    pitool
    Poziom 30  

    serwis24h napisał:
    Galletto dojechało i niestety jestem rozczarowany ponieważ zrobię w ciężarówce tylko programowanie silnika

    Nie masz pojęcia o czym piszesz.Wystarczyło zajrzeć na oficjalną stronę FG i przetłumaczyć sobie choćby po przez google tłumacza.W Twoich rękach to i ELM może być dla tego dafa niebezpieczny. :D
    Jeżeli nie stać Cię na dedykowany sprzęt,jako właściciela,to zawsze można oddać ciężarówkę do naprawy w fachowym warsztacie.
    ps
    daf nie ma ZBR.

    0
  • #8 07 Kwi 2016 23:30
    serwis24h
    Poziom 12  

    No to jak jesteś taki obcykany to byś się wypowiedział co galletto potrafi a nie mi wkładasz! W stu procentach znam lepiej daf-a od ciebie więc nie mów że zrobię mu krzywdę bo i bez programowania nr ramy , konfiguracji pojazdu , imma odpale i zjade 105 do domu.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Wiem ale nie robię tylko daf-a

    0
  • #10 08 Kwi 2016 16:59
    tolo
    Poziom 33  

    Dołączę się do dyskusji, czy któryś z kolegów odczytywał i programował EMS S6 w Scanii Galletto :?: Są jakieś problemy :?:

    0
  • #14 08 Kwi 2016 22:53
    marcin_70
    Poziom 21  

    nici napisał:
    Jedno i drugie działa .

    No tak ale ori... chinolem to zimne poty..

    0
  • #16 09 Kwi 2016 18:33
    MAN Electronics
    VIP Zasłużony dla elektroda

    serwis24h napisał:
    Przepisać program ze starego do nowego ecu, dopasować immo i tyle Żadnego tuningu ,wycinania dpf itp. Robię czasami po godzinach i nie ukrywam, że jak przychodzi do wymiany ecu to jest problem.


    .
    serwis24h napisał:
    Czy może ktoś wie jaki sprzęt programuje vic, zbr, as-tronic, eas itp
    W MAN każdy sterownik posiada numer rzeczowy, jeśli tego nie będzie lub będzie zły narobisz tylko problemów.

    0
  • #17 09 Kwi 2016 20:10
    serwis24h
    Poziom 12  

    nici napisał:
    serwis24h napisał:
    co galletto potrafi


    Odczytać zawartość ECU ( flash ) , ewentualnie w EDC16 po bdm intflash, extflash i eeprom następnie wgrać z powrotem.


    To tak według galletto v54 zasilanie ecu dmci powinno być 12v Trucks - Galletto v54 master a faktycznie na tych pinach jest 24v przy normalnej pracy - czyli? Na procesorze ecu ze sterownika VIC 2 jest tylko taki nr MB91F362GB 0841 Z54 ,W ECAS jest ST10F273-CEG ,w EAS2 siedzi INFINEON SAK-C167CS- L33M , jak to rozgryźć ? W temacie programowania tego typu programatorami jestem zupełny "laik", ale chciałbym to zmienić. Prosze o wyrozumiałość. Temat jest dosyć ciekawy ponieważ bardzo mało jest postów na temat sterowników w ciężarówkach

    0
  • #19 09 Kwi 2016 23:18
    tolo
    Poziom 33  

    A wiedząc gdzie jest can , nie można podłączyć na stole :?:

    0
  • #21 09 Kwi 2016 23:36
    serwis24h
    Poziom 12  

    Ok zgodzę się z tobą i wiem że ciężko jest je otworzyć lecz pytałem o napięcie 12v czy 24v?

    Dodano po 4 [minuty]:

    nici napisał:
    jeśli nie masz auta to otwierasz i po BDM

    Tylko które BDM wybrać w galletto?

    0
  • #23 10 Kwi 2016 00:08
    serwis24h
    Poziom 12  

    Niewiem może ryżowe ludki sprzedały mi inne oprogramowanie niż ty masz, ale u mnie mam do wyboru: osobowe, ciężarowe, motory, rolnicze, no i kilka rodzai bdm jtag tricore. Więc pytanie brzmi: co wybrać w galletto aby zgrać flash z vic2?

    0
  • #25 10 Kwi 2016 09:45
    serwis24h
    Poziom 12  

    nici napisał:

    serwis24h napisał:
    jtag tricore
    to nie bdm!

    bdm to bdm. poczytaj w google.

    ew. daj screen to Ci pokarze



    Ja to wszystko rozumiem że BDM to BDM a jtag to jtag ale pytanie było inne; którym bdm zgrać VIC2? Trucks - Galletto v54 master
    A co do wersji oprogramowania mam coś takiego; Trucks - Galletto v54 master

    0
  • #29 10 Kwi 2016 21:23
    serwis24h
    Poziom 12  

    To jaka rada? Co kupić do ciężarówek? Texa odpada bo nie dość że niezabardzo programuje to jeszcze co aktualizacja jest problem. Jaltest- zdania ludzi podzielone . Davie cena ponad 4 tys euro i jeszcze aplikacja z 2012r - dramat. A co do vic 2 to może jeszcze dało by się jakoś rozszyfrować czym go ugryźć?

    0