Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lanos 1.5 16v.gasnie na gazie

28 Mar 2016 19:29 1308 4
  • Poziom 5  
    Witam
    Koledzy mam problem z moim lanosem,jest to silnik 1.5,ben+gaz
    Chodzi o taka rzecz,instalacja ma 10lat,podczas dojeżdżania do skrzyżowania ,badz hamowania auto spada z obrotów i gaśnie ,i przeważnie tylko na cieplym silniku.
    Wymieniłem swiece ,ustawiłem strzeline na świecach 0.8(tak jak podaje książka) wymieniłem kable na sylikonowe(lepsze podobno,przepływ napięcia jest dobry-sprawdzony-)
    Podciśnienia sprawdzone bo okazało sie ze są dziury w wężykach.Dwa dni temu wymyłem parownik,mębrana jest cała ale w środku była taka maź,teraz jest ok,a auto dalej gaśnie jak się zagrzeje ,czy nawet na światłach ,badz po wciśnięciu pedała sprzęgła,dodam ze auto miało ostatnim czasem wypadek i leżało na boku(mogly sie płyny po przelewać gdzie nie powinny?? a dwa poprzedni właściciel jeździł na wodzie zamiast na płynie chłodzacym,bo plyn drogi://
    Pomoże ktoś??[/table]
  • Sklep HeluKabel
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 5  
    Powiem Ci tak odkręciłem tą membranę co jest przykrecona na 6 śrubek ,i właśnie chodzi o to ze nie byla twarda ..
    A sa jeszcze jakies inne membrany prócz tej??
    Sam nie wiem co go boli bo nawet gazownik ręce rozkłada a znając życie to pierdola
  • Poziom 29  
    Regulacja na rozgrzanym silniku. Następnie Sprawdzenie gdy Wystygnie. Jeżeli Wtedy zaczyna się problem z gasnieciem to reduktor. Rozgrzewasz silnik i kontrolujesz co się dzieje ze składem mieszanki. Za pewne będzie bardzo pływać i tu będzie problem. Stabilność redauktora. Mam Nadzieję że wiesz jak powinna wyglądać sprawna membrana.
  • Poziom 14  
    kolego a czy przed wypadkiem też były problemy z gaśnięciem?
    Może po wypadku zmieniłeś mocowanie parownika i znajduje się w innym miejscu lub innej pozycji?
    Ja miałem takie problemy po przeróbce mocowania parownika przez "fachowca" który ustawił parownik pod dużym kątem a nie w osi jazdy samochodu, co przy hamowaniu powodowało niekontrolowane ruchy membrany.