witam.
auto Volvo FL 240 silnik Deutz D7E (2013) z 2008 roku
problem z ciśnieniem oleju, mianowicie przy zmianach biegów na rozgrzanym oleju (ok 90stopni i więcej) ciśnienie oleju spada że zapala się kontrolka ciśnienia, po zwiększeniu obrotów auto odzyskuje ciśnienie i nic się nie dzieje.
wał po szlifie na głównych, panewki nowe kolbenschmidt, korbowodowe również nowe, panewki na wałku rozrządu nowe, pompa oleju nowa oryginał deutz,
auto po remoncie miało zalany olej mineralny Mobil Delvac, teraz Mobil półsyntetyk, olej poprawił troche sytuacje ale nie do końca.
na zimnym silniku ciśnienie ok 6 bar, w czasie jazdy na zagrzanym ok 4 bar.
czujnik ciśnienia oleju nowy.
dodam że drugie auto na tym samym oleju nie generuje żadnych problemów.
auto Volvo FL 240 silnik Deutz D7E (2013) z 2008 roku
problem z ciśnieniem oleju, mianowicie przy zmianach biegów na rozgrzanym oleju (ok 90stopni i więcej) ciśnienie oleju spada że zapala się kontrolka ciśnienia, po zwiększeniu obrotów auto odzyskuje ciśnienie i nic się nie dzieje.
wał po szlifie na głównych, panewki nowe kolbenschmidt, korbowodowe również nowe, panewki na wałku rozrządu nowe, pompa oleju nowa oryginał deutz,
auto po remoncie miało zalany olej mineralny Mobil Delvac, teraz Mobil półsyntetyk, olej poprawił troche sytuacje ale nie do końca.
na zimnym silniku ciśnienie ok 6 bar, w czasie jazdy na zagrzanym ok 4 bar.
czujnik ciśnienia oleju nowy.
dodam że drugie auto na tym samym oleju nie generuje żadnych problemów.