Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

drgania.silnika.na.wolnych obrotach vectra c 1.8 z18xe

vector3434 29 Mar 2016 20:14 6057 8
  • #1
    vector3434
    Level 5  
    Koledzy mam.problem z moja viki ma.taki objaw
    Po.uruchomieniu zimnego.silnika obroty ida na 1300 i zaczynajă sie drgania takie.podrygiwania silnika w miare jak.silnik sie nagrzewa i obroty spadajă na 800 -900 drgania sie zmniejszają i sa praktycznie malo.wyczuwalne ale.są .
    Bylem na kompie.jest wszystko ok zero bledów nie ma.wypadania zaplonu sonda chodzi juz nie.wiem czego.sie.zlapac .
    Moze ktos ma jakies.sugestie
  • #2
    bosman116
    Level 17  
    U mnie były to świece i przewody zapłonowe (albo jedno z dwóch) bo po wymianie jak ręką odjął a na kompie też zero błędów. Jeśli to nie pomoże to może łapy silnika do wymiany.
  • #3
    vector3434
    Level 5  
    Swie e wymienione a pozniej znow odmienone na stare bo na nowych.jeszcze bardziej podrygiwal piszę podrygiwal bo to nie jest szarpanie tylko takie.podrygiwanie jak by cos ze .swiecami.cewkă lub cos innego.z.ukladem.zaplonowym cewke rownierz podmienialem tylko czy tez ona.sprawna jest nie mam pewności.
    Wiesz co prawda jedną poduszkę mam lekko naderwana bo jak odpalam to.az tak zalomocze ale co do tych drgań to nie sądzę bo nie sa one jednostajne nie drży silnik caly czas tylko tak podryguje potelepotuje kuźwa no nie wiem jak mam ci.to.określic i co najlepsze po.porządnym nagrzaniu silika praktycznie stają sie ledwie wyczuwalne ale są jednak . Jak ktos nie.wie to nawet nie bedzie czul tych.podrygiwań potelepotywań :-) :-$
  • #4
    piotrekwoj1
    Level 39  
    Ja obstawiam wtryski, któryś Ci kuleje.
  • #5
    vector3434
    Level 5  
    [quote="piotrekwoj1"]Ja obstawiam wtryski, któryś Ci kileje

    A wiesz co kiedys przez jakis czas bylo tak ze.po.odpaleniu zanim przelaczyl.sie na gaz przy przyspieszaniu poszarpywalo a teraz poszarpywanie.ustalo a natomiast podryguje tak.silnikiem
    Mie.jest to jakies mie.wiem.co.ale. lekko mnie.to irytuje . Procz tego.auto na.benzynce.chodzi jak marzenie ma dobre przyspieszenie nie.szarpie nawet z.dolnych.biegow ladnie..sie. rownomiernie.rozpedza . Tylko to poszarpywanie ww skali.od.0-10 to jest jakies 1.5 na.zimnym silniku a na.nagrzanym 1.
    Kolego.co.do.wtryskow to.raczej chyba na.99,9% nie bo wlasnie te podrygiwania.zauwarzylem na gazie ,hm fachowiec wymienil listwe wtrysk od gazu i bylo.to.samo tylko po jego regulacja h.auto noe.chcialo.jechac wiecej.jak.160 pojechalem do lubicza a tam gazownik podpiol kompa i.wydal.diagnoze rozjechaly.sie.adaptacje silnika od..zle.ustawionej instalacji .
    Adaptacje.juz.wrocily jest.ok 0 bledow nic.nie.wywala tylko.sa.nadal te.podrygiwania swiece nowe cewke podmienialem co.prawda uzywaną i.jest to.samo.
  • #6
    bosman116
    Level 17  
    Sprawdź szczelność dolotu powietrza/filtr, lub któryś z czujników rozrządu szwankuje (chociaż powinien wywalić błąd na kompie) albo sonda (błąd na kompie niekoniecznie) wówczas komp próbuje korygować i szarpie.
  • #7
    vector3434
    Level 5  
    Temat sie.wyjasnil metodă prob i blędów niestety
    Kumpel kupil.taka sama VC jak moja podmienilem cewkę i poszarpywanie duzo sie.zmniejszylo podejrzewam ze jego. Ewa tesz jest wallnieta ale u mnie do tego jeszcze..wywalona jest poducha pod skrzynią i to jeszcze dodatkowo zamiast tlumic.drgania to jeszcze powoduje ich nasilenie
  • #8
    andrzej20001
    Level 43  
    Masa przepływomierza,poszukaj naprawy na forum opla.