Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką wybrać nawigację GPS do osobówki?

Esselia 29 Mar 2016 22:38 7599 9
    Esselia
    Level 1  
    Witam,
    Chciałabym kupić nawigację GPS do samochodu osobowego.
    Nie znam się na tym, więc wg was jaka nawigacja byłaby najodpowiedniejsza?
    Szukam takiej do 350 zł.
    tzok
    Moderator of Cars
    Tablet na Androidzie z GPSem i AutoMapa, ew. darmowe Here (czyli nawigacja od Nokii, ale AutoMapa też korzysta z ich map). Obie nawigacje mogą działać off-line.
    japycz321
    Level 26  
    Tablet nie ejst dobrym rozwiązanie, raz że za duże, dwa że aplikacje na androidzie potrafią działać bardzo niestabilnie. Uważam ze 5 cali, jest najodpowiedniejszym rozmiarem, bo juz widać wszystko dobrze a jeszcze nie zasłania szyby. Fajna opcją jest modecom MX4 bez hd. W promocji można go znaleźć w X-KOM dzisiaj za 269zł, i na pewno w tych pieniądzach jest to najlepsza opcja.
    tzok
    Moderator of Cars
    7" i uchwyt do deski jest dużo lepszym rozwiązaniem, niczego nie zasłania, jest pod ręką, a AutoMapa na Androidzie działa o wiele szybciej i stabilniej niż na Windows CE. Można ją wygodnie obsługiwać palcem, nie potrzeba rysika. Inna opcja to... większy smartfon albo fablet.
    japycz321
    Level 26