Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volvo fh - błędy (adblue)

chy 31 Mar 2016 00:06 7809 15
  • #1
    chy
    Level 12  
    Witam wszystkich,
    Volvo fh 16 440 , 2008r taka jakaś kiepska sztuka bo inne jeżdżą a ta cały czas coś,

    ........................
    Volvo fh - błędy (adblue)

    MID128-SID18
    czy zawsze po spuszczeniu wody z separatora będzie taki błąd - wszyscy tankują z jednego zakładowego cpn i w tej raz dziennie jest info o wodzie

    MID128-PID84 - to to wiadomo

    MID128-PSID98 - potrzebował bym opis tego błędu (bo wg mnie np. możne być nieszczelność w dolocie )

    MID128-PSID229- to wiadomo brak komunikacji ecu z adblue _

    teraz jeszcze pytanko
    bo po wykasowaniu wszystkiego zostaja zawsze chyba 4 błędy od adblue jak jestem w silniku czyz tak mam byc ?
    a jak jestem w adblue to 0 błedów

    ogólnie volvo zaczęło palić pod 40 litrów


    Pozdrawiam


    [/img]
  • #2
    szaman108
    Level 31  
    Witam

    Po wpisaniu modelu FH16 i podaniu błędu w Impact wyskoczył komunikat,że dla tego modelu nie jest dostępny opis błędu więc zmieniłem na FH myślę że nie będzie to miało wpływu na poprawność opisu błędu.
  • #3
    chy
    Level 12  
    szaman108 wrote:
    Witam

    Po wpisaniu modelu FH16 i podaniu błędu w Impact wyskoczył komunikat,że dla tego modelu nie jest dostępny opis błędu więc zmieniłem na FH myślę że nie będzie to miało wpływu na poprawność opisu błędu.


    Dzięki, tylko tam nie ma turbo VGT

    a sprawdzisz mi ten błąd od separatora
  • #4
    olejopalacz2
    Level 23  
    Wyglada jakby wiazka gniła
  • #5
    chy
    Level 12  
    olejopalacz2 wrote:
    Wyglada jakby wiazka gniła


    nie wiem czy to auto nie było bite czasem, jest od niedawna wiec jeszcze nie miałem okazji dokładnie obejrzeć, a masz na myśli wiązkę od scr czy od separatora
  • #6
    szaman108
    Level 31  
    Witam

    Nie ma problemu tylko jak wpisuję FH16 to nie ma tego błędu,wykopałem odnośnie separatora ale ma on postać MID128 SID 18.Jest to opis do FH16.Jak coś to pis będziemy kombinować dalej.Sprawdzę jeszcze raz ten błąd odnośnie doładowania.

    Jeszcze dodatek do separatora.
  • #8
    chy
    Level 12  
    szaman108 wrote:
    Jaki masz tam silnik D16B czy D16C

    Takie błędy są dostępne dla FH16


    tam jest silnik d13 a chyba mam vin to podam bedzie łatwiej
  • #9
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    chy wrote:
    po wykasowaniu wszystkiego zostaja zawsze chyba 4 błędy od adblue jak jestem w silniku czyz tak mam byc ?
    Niektóre z błędów będą w pamięci przez 400 dni lub 9600 godzin pracy silnika.
  • #10
    chy
    Level 12  
    Silnik D13A nr podwozia 506185

    jeszcze przydałby się schemat gniazda naczepy 15pin bo nie mam na nim stałego 24V a z abs nie chciałbym brać
  • #11
    szaman108
    Level 31  
    Witam
    Przed numerem jak jest literka,podaje mi dwie opcje A i podany numer to FM7 a literka B i numer to FH czyli 13 litrowy silnik.
    Czym odczytywałeś błędy?

    Taki masz numer vin YV2AS02AX8B506185
  • #12
    chy
    Level 12  
    szaman108 wrote:
    Witam
    Przed numerem jak jest literka,podaje mi dwie opcje A i podany numer to FM7 a literka B i numer to FH czyli 13 litrowy silnik.
    Czym odczytywałeś błędy?

    Taki masz numer vin YV2AS02AX8B506185


    tak ten vin, a pisałem wcześniej że silnik to D13A
  • #13
    szaman108
    Level 31  
    Witam

    W załączniku schematy elektryczne do Twojego volvo.Zasilanie stałe jest z bezpiecznika F36 i przechodzi przez przekaźnik K12,który jest włączany przez LCM.Mam nadzieję,że dobrze odczytałem schemat.Zasilanie to powinno być na pinie numer 8.
  • #14
    chy
    Level 12  
    szaman108 wrote:
    Witam

    W załączniku schematy elektryczne do Twojego volvo.Zasilanie stałe jest z bezpiecznika F36 i przechodzi przez przekaźnik K12,który jest włączany przez LCM.Mam nadzieję,że dobrze odczytałem schemat.Zasilanie to powinno być na pinie numer 8.


    Pin 8 gniazda przyczepy to światło cofania a 9 to stałe 24V,
    właśnie miałem tel ,że zapaliła sie kontrolka check engine wiec wlece na plac zobaczymy co będzie a chyba zaczne od sprawdzenia wiązek.

    Dzięki
  • #15
    chy
    Level 12  
    Panowie, jak jest z regulacją prędkości biegu jałowego w tym volvie fh bo inne maja 500obr/min a ta sztuka ma 600 obr/min .
    Oczywiście przy nagrzanym silniku.
  • #16
    chy
    Level 12  
    Panowie ponawiam pytanie:
    czy jest możliwość regulacji prędkości obrotowej silnika na biegu jałowym