Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 420Dci - Ciężko pali faluje podczas jazdy

tom-kar1 31 Mar 2016 21:51 930 9
  • #1 31 Mar 2016 21:51
    tom-kar1
    Poziom 5  

    Witam mam mały problem z moją renią premium 420dci 2003r auto chodziło normalnie pojechało na awarię abs były dwa czujniki i pedał hamulca do wymiany i się zaczęło auto nie odpaliło bez plaka wymiana wszystkich filtrów paliwa sprawdzenie układu szczelności nowa pompka wstępna pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji wtryski sprawdzone wszystko zicher auto dalej ciężko pali i faluje podczas jazdy ciągnie i odpuszcza brak żadnych błędów w kompie i na desce Ktoś może miał podobny przypadek lub może polecić jakiegoś speca od dci

    0 9
  • #3 01 Kwi 2016 08:14
    tom-kar1
    Poziom 5  

    Właśnie ze nie mam czym tego pomieżyć auto było już u dwóch mechaników i brz rezultatu dalej to samo dlatego potrzebuje namiary na dobrego mechanika co zna się na dci bo ci mi teraz wymyślili pedał gazu do wymiany ale błędu nie było i co ma pedał do ciężkiego palenia

    Dodano po 4 [minuty]:

    A przed regeneracja pompy było niby za dóze ciśnienie niż te zadane ale po regeneracji auto dalej zachowuje się tak samo a przed oddaniem do warsztatu chodziło jak zyleta

    0
  • #5 01 Kwi 2016 19:55
    tom-kar1
    Poziom 5  

    A więc tak komputer nic nie pokazuje niby wszystko jest ok wtryski były sprawdzane u gościa co robi wtryski i wyszło że są ok pompa była regenerowana w Świebodzinie w Boschu koszt 5000zł prędzej przed regeneracją były jakieś tam błędy i inne ciśnienie niż te zadane przez sterownik

    Dodano po 5 [minuty]:

    Dzisiaj sam się wziąłem za auto a więc tak po mechanikach filtry nie dokręcone wyciek ropy z rurki od 3 cylindra przy listwie do wymiany rurka komputer zalane piny ropą też ma duże znaczenie ponoć umyty cały komputer i kostki jutro przyjdzie rurka i zobaczymy czy naprawy pomogły

    0
  • #6 01 Kwi 2016 20:28
    pskal32
    Poziom 12  

    Witam. Przy naprawie ABS nie odpięli jakiejś kostki? Wygląda, że komputer nie może dostosować dawki paliwa do obrotów, temperatury i powietrza. Dlatego falowanie.

    0
  • #7 01 Kwi 2016 21:47
    tom-kar1
    Poziom 5  

    No właśnie tego nie wiem auto normalnie ponad 3 lata chodziło i pojechało na błąd abs i nie zapalające się światła tylne zdiagnozowali błąd absu czujnik tylny prawy i coś tam z przednim prawym i pedał hamulca i z stamtąd trzeba było odpalić na plaku bo jak postało dłużej jak 10 min to bardzo długo kręcił i nie paliło jak odpaliło to chodziło normalnie bo zrobiło kilka krótkich tras ale oddałem do poprawki i do dzisiaj takie same objawy pod kompem nic nie pokazuje żadnych błędów jutro przejże kostki i zobaczymy czy moje naprawy coś dały

    0
  • #9 01 Kwi 2016 22:45
    tom-kar1
    Poziom 5  

    jutro sprawdzę jeszcze ten odstojnik co do ciśnień po naprawie zadzwonie do tego co to robił i zapytam

    0
  • #10 14 Maj 2016 15:30
    tom-kar1
    Poziom 5  

    Sprawa zakończona i wyjaśnione całą przyczyną był smok paliwa jakieś mikropęknięcie gdzieś we wewnątrz i łapał powietrze i przez to auto nie chodziło a teraz śmiga jak nowe ale ciężko było dojść do tego tym bardziej że na postoju było ok dopiero podczas jazdy się pierniczyło ale dzięki za pomoc

    0