Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Uprawnienie do zajmowania się eksploatacją urządzeń.E

Techxxx 01 Apr 2016 15:42 702 12
    Techxxx
    Level 7  
    Witam moja sytuacja wygląda tak że jestem w 4 klasie technikum elektrycznego niestety nie zdam (z przedmiotów nie związanych z zawodem) i moje pytanie jest takie jak obecnie wygląda podejście do egzaminu na elektryka ponieważ nie mam zamiaru kontynuować nauki w technikum dziennym a w mojej okolicy niestety nie ma technikum dla dorosłych o profilu elektrycznym , mam zdane 3 kwalifikację e.07 , e.08 i e.24 klasę 3 technikum ukończyłem czy mogę podejść do takiego egzaminu ?
    czy po takim egzaminie mam wykształcenie zawodowe elektryka ? jakie są ceny egzaminów ? czy po ukończeniu kursu elektryka mógłbym przystąpić do egzaminu o odbiór instalacji elektrycznej (wiem że to bardzo trudny egzamin ale pytam czy jest taka szansa )?
    karolark
    Level 42  
    Z przykrością stwierdzam że teraz uprawnienia elektryczne może mieć każda .........
    Po opłaceniu kursu zdawalność 100% :cry:
    mateja1341
    Level 11  
    Uprawnienia SEP Eksploatacja w szkole kosztują około 350zł.
    Oczywiście możesz to zrobić prywatnie z tym że cena może odbiegać od normy.
    A co do odbioru temat dla mnie nieznajomy ale chętnie się dowiem co i jak.

2 lata temu u mnie w szkole nie zdały 3 osoby(pewnie za mało zapłacili :) )
    freebsd
    Level 41  
    @Techxxx Dokończ szkołę i zwróć szczególną uwagę na naukę pisania.
    bodzio507
    Level 30  
    A skąd wiesz że nie zdasz? Masz jeszcze kilka tygodni szkoły.
    Walcz, może dasz radę w sierpniu. Jak zdał byś poprawki to dostajesz dyplom technika.

Co rozumiesz pod pojęciem egzamin na elektryka?
    Techxxx
    Level 7