Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

alarm/centralny zamek podłączenie bezpośrednio do akumulatora

01 Kwi 2016 19:57 1332 7
  • Poziom 8  
    moje auto duzo stoi a zatem postanowiłem zamontować rozłącznik akumulatora ale chciałem, aby mimo, iż akumulator jest rozłączony alarm i centralny zamek wciąż działał, dlatego podłączyłem go bezpośrednio do akumulatora. niestety o ile alarm działa to centralny zamek już nie.

    zasilanie normalnie jest połączone do skrzynki alarmu bezpośrednio przez bezpiecznik. wszystko oczywiscie dziala, gdy normalnie akumulator jest podłączony. zamek centralny jest negatywny, czyli dwa kable do uziemnienia, oraz trzeci pulsuje otwierając i czwarty pulsuje zamykając.

    co mam podłączyć jeszcze bezpośrednio do prądu aby zaczął działa centralny zamek?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 38  
    Kiliam napisał:
    moje auto duzo stoi a zatem postanowiłem zamontować rozłącznik akumulatora[/b]


    Dużo tzn. ile czasu? Jak w aucie wszystko sprawne to nic nie powinno się dziać z akumulatorem.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 8  
    piotrek22101 napisał:
    Centralka zamka potrzebuje plusa i minusa.
    Na siłownik teź idzie minus.


    a zatem rozumiem, że oprócz tego, że do centralki alarmu jest podlaczony plus i minus centralka centralnego zamka, która znajduje się gdzieś w aucie również musi mieć podłączenie do plusa i minusa?
    czyli powinienem spróbować się wpiąć gdzieś w okolicach bezpieczników czy może gdzieś indziej??
  • Poziom 16  
    No na 100% alarm i centralka zamka potrzebuje plus i minus... Jakie to auto??
  • Poziom 8  
    kanar2306 napisał:
    No na 100% alarm i centralka zamka potrzebuje plus i minus... Jakie to auto??

    mitsubishi space gear 1997
  • Poziom 8  
    A zatem zlokalizowalem centralke sterowania centralnym zamkiem (ponieważ już wczęśniej podłączyłem alarm, który sam zakładałem bezpośrednio do prądu z bezpiecznikiem 15A) która wchodziła do centralnej puszki wielopoziomowych styków. Zlokalizowalem "nóżki" centralki, które miały prąd ze skrzynki i podłączyłem je bezpośrednio z centralki sterowania centralnym zamkiem do prądu przez bezpiecznik a odpowiednie połączenia w wielopoziomowej centralce stykow wymontowalem. Najtrudniejsze z tego wszystkiego było złożenie wielopoziomowej centralki styków spowrotem do stanu funkcjonalnego ponieważ trzeba było spowrotem połączyć 4 poziomy styków ale najważniejsze, że się udało i teraz po rozlaczeniu akumulatora w kabinie kierowcy nic nie kradnie prądu, auto może stać miesiącami a centralny zamek i alarm wciąż działa