Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Beatsy by Dr Dre. Oderwane kabelki. Jak to przylutować?

deoksyrybonukleinowy 02 Kwi 2016 12:12 726 9
  • #1 02 Kwi 2016 12:12
    deoksyrybonukleinowy
    Poziom 8  

Witajcie.
    Z góry chciałbym uprzedzić, że zupełnie nie znam się na temacie, ale mam nadzieję, że ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Przepraszam jeśli zamieściłem post w złym dziale.

Dostałem popsute Beatsy. W poniedziałek jadę wiec mam dziś i jutro na ich naprawę.

A więc do rzeczy. Sprawa wygląda tak ze w lewej słuchawce jest wejście na jack i w pokrywie słuchawki znajdują się także baterie. Rozkręciłem tą słuchawkę i zobaczyłem, że kilka kabelków jest oderwanych. [b]Nie mam bladego pojęcia jak sprawdzić co gdzie przylutować.

Wstawię kilka zdjęć jak to wygląda i postaram się odpowiedzieć na pytania jeśli takowe będą.

Pomocy!

0 9
  • #2 02 Kwi 2016 14:51
    deoksyrybonukleinowy
    Poziom 8  

Moge jeszcze dopowiedzieć ze ten czarny kabelek który dzieli sie na czerwony i miedziany to odchodzi gdzies z tylu chyba jest od baterii.
    I ten miedziany który odstaje to wydaje mi sie ze możliwe ze się oderwal od glosniczka. Tam gdzie sa te 4 miejsca lutowane przy glosniczku to te dwa środkowe nie maja przylutowanego kabelka i ciężko mi stwierdzić czy bylo tam cos lutowane czy nie. Chociaz wydaje mi sie ze ten odstajacy miedziany powinien byc przylutowany po lewej stronie

0
  • #3 02 Kwi 2016 15:02
    alien90fr
    Poziom 25  

A jaki dokładnie to model słuchawek?

0
  • #4 02 Kwi 2016 15:08
    deoksyrybonukleinowy
    Poziom 8  

Beats by Dr Dre Monster Studio.

Gdybym miał np zdjęcie rozkręconych słuchawek, to wtedy mógłbym sobie tak samo przylutować i byłoby po sprawie.

0
  • #5 02 Kwi 2016 15:18
    alien90fr
    Poziom 25  

A próbowałeś je podłączyć? Gra chociaż jedna słuchawka? Wydaje mi się ze ten kabel idzie od drugiej słuchawki

0