Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE40H6400 - pojawiła się ciemna plama widoczna na jasnym tle

02 Kwi 2016 19:23 2223 7
  • Poziom 10  
    Witam,

    Mam TV Samsung UE40H6400 - kupiony w styczniu 2015 roku, więc jeszcze na gwarancji.
    Kilka dni temu na ekranie (górna część okolice środka) pojawiła się ciemna plama, która najlepiej jest widoczna na jasnym tle.
    Porobiłem jej zdjęcia, ale niestety na foto nie widać tego tak bardzo jak w rzeczywistości (w sumie na foto tego praktycznie nie widać, mimo że w rzeczywistości jest).
    Czy ktoś z Was wie, co to może być za plama?

    Z waszego doświadczenia z serwisem Samsunga - lepiej zgłaszać to w ramach gwarancji, czy w sklepie w ramach rękojmi?
    Samsung UE40H6400 - pojawiła się ciemna plama widoczna na jasnym tleIMG_851...jpg Download (379.63 kB) Samsung UE40H6400 - pojawiła się ciemna plama widoczna na jasnym tleIMG_850...jpg Download (295.85 kB)
  • Poziom 30  
    W serwisie.Producent daje gwarancję niech serwis walczy z tv, a nie ty ze sklepem
    Przeczytałem wątek z linku.Zapoznałem się też z instrukcją TV-w instrukcji nie ma mowy o tym,że do prawidłowego działania TV wymagane jest zabezpieczenie go przed kurzem czy czyszczenie matrycy co jakiś tam czas.
    To,że kurz dostaje się między nie rozbieralne teoretycznie elementy to jest wada fabryczna ,a nie zła eksploatacja.
    Podobną scenkę miałem w SPORTINGU jak poszedłem reklamować buty.
    Nie uznali bo nie zgłosiłem się do nich natychmiast co doprowadziło do DEWASTACJI OBUWIA(zamiast jednego pęknięcia były 3 ok 1cm pęknięcia)-ciekawe kto ogląda buty dokładnie kilka razy dziennie czy wszystko z nimi ok.
    Dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta zmienili zdanie.
  • Poziom 10  
    intenso napisał:


    Tak poczytałem...
    Jeśli to kurz to by się tak nagle pojawił?

    Bo to naprawdę widać - i bym to zauważył od razu, a tego nie było i z dnia na dzień się pojawiło.

    Dodano po 25 [minuty]:

    zdzichra napisał:

    Przeczytałem wątek z linku.Zapoznałem się też z instrukcją TV-w instrukcji nie ma mowy o tym,że do prawidłowego działania TV wymagane jest zabezpieczenie go przed kurzem czy czyszczenie matrycy co jakiś tam czas.
    To,że kurz dostaje się między nie rozbieralne teoretycznie elementy to jest wada fabryczna ,a nie zła eksploatacja.



    Jestem tego samego zdania.

    Ok, będę reklamował w ramach rękojmi u sprzedawcy (w ofercie na www też nie było nic o "zabezpieczeniu przed kurzem", więc jak nic produkt jest nie zgodny z umową).

    Dodano po 38 [minuty]:

    Dobra, reklamacja z tytułu rękojmi złożona.
    Jak chcecie, to mogę informować o postępach :)
  • Poziom 39  
    Jasne że informuj, mam nadzieje że link pomógł.
  • Poziom 10  
    intenso napisał:
    Jasne że informuj, mam nadzieje że link pomógł.


    Pomógł, 156 stron, przebijam się przez niego. W sumie strona 155 to ważne w tym temacie informacje.

    Zobaczymy jak u mnie pójdzie z tą wadą.
    Bo wada fabryczna jak byk - sądząc po tym temacie seria H Tv Samsunga "tak ma", a o tym nie zostałem poinformowany przy zakupie TV.
    Normalne w końcu nie jest, że TV się kurzy od środka - to musi być wadliwy projekt.

    Dodano po 13 [minuty]:

    Tak się jeszcze podpytam - TV trzeba samemu dostarczyć, czy podpada to już pod "gabaryt" i sprzedawca sam go musi odebrać?

    Dodano po 2 [godziny] 20 [minuty]:

    Dobra, przebiłem się przez większość tego tematu.

    Puściłem do sprzedawcy kolejną wiadomość, doprecyzowującą moją reklamację, że domagam się usunięcia wady w postaci nieszczelności matrycy TV - czyli domagam się usunięcia przyczyny (nieszczelność), a nie skutku (plamy na matrycy) wady.
  • Poziom 10  
    Jak obiecałem to odpisuję.
    Serwis zabrał TV na jeden dzień i wyczyścił matrycę. Aktualnie jest ok.
    Mam 9 miesięcy rękojmi/gwarancji żeby sprawdzić czy teraz już się kurzyć w środku nie będzie.
  • Poziom 30  
    Czyli chcieć to móc.Pochwała dla serwisu.